Gå til innhold

Til alle engstelige!!!!


maybebaby :)

Anbefalte innlegg

DET GÅR!!!! Har selv vært så uheldig å miste tre ganger men NÅ!! Er nå 12 uker og ca(ifølge ul) 2 dager på vei og alt stod bare bra til med den lille... :) Tenk positivt jenter!!! Har selv vært veldig engstelig grunnet forhistorien,dårlig til de grader til tider og trøtt når det aldri passer men...en er jo engstelig tross tegninnimellom?? Det tror jeg vi skal bare belaglegge oss med...Kroppen fylle jo med hormoner og en føler jo at en mister helst styringen??...tror nok alle har det sånn til tider...

Men jenter...vi skal jo bli mamma da...sef er en engstelig...!! De dagene som er verst; gjør noe da!! annet enn å sture å engste deg....for min del var det nesten bedre å la være å gå på nettsidene de dagene...da ble det bare verre...hm..kanskje det funker notsatt hos andre? Ta ihverfall livet med ro og stress ned...gi deg lov til å føle det du måtte føle...dagen etter tenker du kanskje helt anderledes??

 

Ha troen på at kroppen ordner opp enten den ene eller andre veien.. :) jeg lover deg du får det bedree med deg selv.. :):)

 

Lykke til alle sammen!!!! Babystøv til hele det langstrakte land!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har å hatt det sånn, jeg har mistet 4 ganger, første gangen mistet jeg når jeg bare hadde 6 uker igjen, (føler det er litt sykehusets feil) og sannysnligheten for at man mister så sent er ufattelig liten, de 3 andre gangene mistet jeg rundt uke 6-7 ca men nå har jeg bare en uke igjen så er jeg 12 uker på vei:) å denne gangen føler jeg det går bra, legen sier at alt ser bra ut, vokst som den skal og hjerte slår som bare det!!

 

uansett, ikke gi opp! om dere er s uheldige å skulle miste 1, 2 eller 3 ganger, så ikke gi opp. tenk positivt. det er kroppen som ordner opp, og når det er frisk så sitter det:)

 

 

lykke til alle sammen fra meg å!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! det er godt å lese sånne innlegg..

Er så bekymra selv. er 11+5 og skal til legen for første kontroll i mårra.

Lurer på om legen kan høre fosterets hjerte ved å lytte på magen? Er det for tidlig? Har vært ute å reist med masse stress og kav... håper bare at det fortsatt er liv:-) Har ikke tegn på noe annet egentlig.. Men dere vet...

(Har hatt en graviditet utenfor livmora for ca et år siden, som kunne gått riktig galt, så jeg var på ul i uke 6 og 7 for å se at det lå der det skulle denne gang. å det gjorde det:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!! er som nevnt i uke 12 nå...snaaaart andre trimester visstnok :)

 

Vi hørte ikke hjertelyd i dag..kunne ifølge legen(gyn) men han sa det var like greit å bare se ettersom det må større belastning (!?) til på fosteret å høre...? snodig tenkte jeg men gav meg med at alt annet var i tipp topp stand.. :)

 

du ser det jo.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK for et deilig innlegg!!!!!! Har mistet 2 ganger og har helt mistet piffen.... er bare redd for å bli gravid igjen, itilfelle det skulle gå galt! Men har jo selvfølgelig et lite håp inni meg om at det skal gå bra denne gangen...alle gode ting er jo tre:o) Og med sånne positive innlegg som dette, blir jeg bare mer rolig:o) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til LINNG23

 

AUDA!!! 6 uker før?? før fødsel? gikk det ikke bra da? Stakkars...føler med deg....tror ikke jeg kan love deg at du ikke er engstelig etter 1 trim. vi styrer å stresser oss nok igjennom det hele i sånn opp å ned takt det hele igjennom....

 

Lykke til iallefall!!! ønkser deg alt godt videre..ingen fortjener å miste..men sånn er det visst engang nå.....naturen ordner opp som jeg velder å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja...det var det første jeg tenkte på i dag da vi var på den 3.ul...skrive inn her...det ordner seg jenter!!!! :):)tvitvi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maybebaby

 

ja 6 uker før fødslen, det er nå litt over 2 år siden, unner ikke min verste fiende det engang, noe av det verste som kan skje.

 

men nå prøver jeg å holde hode opp, å være positiv.

men vet jeg kommer til å bekymre meg da, men har en kjempe flott lege som er veldig forståelses full.... hjelper masse!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her ikveld, jeg. Er 4+5 dager. Hadde også graviditet utenfor livmora, men fikk blødninger (som iflg legen reddet meg). Mistet nr 2 da vi holdt på med oppussing av nytt hus (visste ikke jeg var gravid da). Men denne ganger har jeg en helt annen følelse, en ganske oppblåst en ;o) Har også menssmerter med jevne mellomrom, men føles likevel annerledes. Denne gangen skal jeg inn til UL så fort jeg er inne i uke 6/7 og deretter 14 dager etter det (ønske fra legen min som er helt suverent støttende i dette). Utrolig godt å lese om flere som har opplevet nøyaktig det samme som en selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann da linng23...lite kjekt å høre... :( hvor langt er du på vei nå da??

håper det går bare bra denne gangen da...det fortjener du... :) skal ha deg i bakhodet... :) høres kanskje utover da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her i dag, jeg. Ville bare si at det er veldig oppmuntrende å lese om noe positivt. Blir engstelig av alt jeg leser på nettet! Jeg har hatt 2 MA, og er nå kanskje redd for at jeg har min tredje. Kjenner ganske lite til det som skulle vært 9.4 uker...., men prøver å ikke miste motet helt. Ja takk til solskinnshistorier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...