Gå til innhold

November: Har dere fått faste rutiner på soving enda?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Synes alle jeg hører om har babyer som legger seg fint hver kveld - er det bare min snuppe som er umulig sånn? Eller er det flere slitere?:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også litt problemer med legginga. Når hun først sovner, sover hun veldig bra, men vi blir så utslitt av å bysse, bære, synge osv. I går bestemte vi oss for at nok er nok - vi la henne klokka 20.30 og lot henne bare skrike. Vi visste hun var trett, mett og tørr. Hun gråt i 30 minutter. Da klarte jeg ikke å holde meg og gikk inn til henne. Tok henne opp og koste litt. Hun sovnet i armene mine, men bråvåknet like etter. Da angret jeg på at jeg i det hele hadde gått inn. Totalt gikk det 1 time og 10 minutter før hun sovnet. Synes dere at jeg var for hard? Vi kommer til å bruke samme metode i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri klart, m en jeg er nok kanskje for myk igjen - for det er ikke mange minuttene snuppa skal klage før jeg tar henne opp. Kanskje derfor jeg aldri får noe orden på den leggingen - Men grine seg i søvn, tror jeg aldri blir en velbrukt metode her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sovner lillegutt en gang mellom syv og halv åtte da klarer han ikke mer,så kveldstelle er unnagjort til da.Av og til er han ikke klar for å sovne og ligger å skriker noe,men sjelden jeg må inn å ta ham opp igjen.

 

 

Til Gollemor:

Leste i BAM (tror jeg,ikke 100% sikker på at det var der) at barn gjerne kunne skrike,etter at de var blitt lagt om kvelden,men skrek de mer enn i en halv time,måtte en ta å gi dem noe å drikke.Dette var selvfølgelig om en viste at barnet ikke var sulten,våt eller syk på noen må,men et barn som hadde alt,vel da gjorde det ikke noe.Så du var nok ikke hard mot den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mamma til en stor og en liten!

 

Takk for oppmuntrende ord! Godt råd å gi babyen litt drikke etter 30 minutter. Nå er jeg svært spent på hvordan det går i kveld. Hun får skrike i kveld også hvis hun ikke sovner med en gang - ellers var skrikingen i går helt forgjeves. Vi ser frem til hyttekos i påsken med lange kvelder... God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her sovner gutten mellom 7 og 8, sover til mellom 2 og 4, får pupp, og sover videre til ca 7-8 om morningen da vi står opp... Lykke til videre med leggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...