Gå til innhold

November: Bortkastet str!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her bruker snuppa bare str 62 nå for tiden, så ikke bortkastet størrelse for vår del;-) Men har hørt om flere som har kunnet hoppe over størrelser. 62 er jo en kjip størrelse å ikke få brukt da, har inntrykk av at de fleste får masse barselgaver i str 62, kan jo fort bli en del klær..

bruker bodyer i str 62 nå og har gjort det lenge.. Har altfor mye i denne str. Har begynt å kjøpe i str 68 og 74..tenker jeg kommer til å begynne å bruke det før det passer akkurat. For hvis man venter så lenge med å bruke det får man jo nesten ikke brukt det.. Gjør jo ikke noe om det er litt stort til å begynne med. Om jeg får et barn til skal jeg ikke kjøpe noe i str 5o og bare litt i 56. Men faktsik så bruker snuppa noe i 56 ennå hun. Har et par velourbukser i str 56 og en ulljakke i 56, den er faktisk for stor ennå den. Er så mye merkelige størrelser.. I dag kjøpte jeg en Hollys baby lue i str 6 mnd og den passer nå. Hun er ikke tjukk i huet altså, for en bebyvenninne av Jenny måtte også ha den str.

Annonse

Brukte str 56 mye lenger enn jeg hadde regnet med.

Gikk over til 62 i midten/slutten av februar, men så plutselig en morgen var det blitt knappt.

Fikk vel brukt det en månedstid tenker jeg, ikke noe mer.

Og jeg hadde maaaaaaaaasse klær i 62, var ikke alt jeg rakk å bruke en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...