*Vetlis* Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har hatt 2 MA, fikk beskjed om at neste gang jeg blir gravid så skal jeg behandles med Albyl E. Er det noen som har opplevd det samme, å som har fått positivt resultat med Albyl E preparater?
Positiva Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei, Vetlis. Har dessverre ingen svar til deg; bare flere spørsmål: Jeg har også hatt en MA og en SA tidlig i sv.skapet, og skal til spesialist i mai (fikk ikke time tidligere!). Fikk tips av en lege at jeg burde sjekke om jeg manglet østrogen, og at det var derfor jeg aborterte. Men jeg er så bekymret for at jeg skal bli gravid i mellomtiden og miste igjen før jeg kommer meg til gyn. Fikk du beskjed om NÅR du skulle begynne m AbylE? Etter du tester positivt? Jeg mister rundt uke 5 så det haster jo litt for meg hvis noe allerede har skjedd... Lykke til vennen! Håper du snart får det til igjen, og at det går bra denne gangen!!!
*Vetlis* Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Uff, trist å miste sånn. Håper det går bedre neste gang :-) Har også hørt at det kan være østrogen mangel. Men går ikke det å få sjekket hos allmen lege? Albyl E skal man beg. med fra uke 6 tror jeg? Får håpe dere finner ut av det . Blir du gravid i mellomtiden så er det ikke noe å gjøre med det. Selv beg jeg på pilla i |1 mnd for å slippe å engste meg. Men fikk høre at det var unødvendig. Ønsker deg masse lykke til! Klem
Positiva Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Lurer også på om det går an å sjekke det hos fastlegen ... Skulle jeg bli gravid nå så får jeg vel sutret meg til en blodprøve hos gynekologen.. Men hvis man ikke begynner med AbylE før i 6. uke, er det ikke det så mye hjelp for meg..... Men på en annen side kan det jo bety at det ikke har noen effekt på meg uansett- altså at det rett og slett kan være tilfeldig at jeg har mistet disse to gangene... Men hvorfor har du blitt rådet til å begynne med AbylE da? Hva skal det være godt for? Lykke til!
*Vetlis* Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 jeg tror muligens at det er litt i siste liten å beg for meg også? Tror det skjer rundt uke 6 egentlig?? Jeg tror at du kan sjekke østrogen nivået hos legen din! Men det spørs om ikke de skal ha en utvidet test eller noe??? Det er for å forhindre/eliminere evt fare for infarkter i morkaken. Jeg tror selv at det er det som har skjedd .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå