Gå til innhold

Påmelding til bim-treff 21 april kl. 13.00 i Hokksund!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo flere jo bedre, alle er velkomne både gravide og de som har født i 2007 :)

Håper mange kommer!!!!!

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i drammen ikke vet jeg... jeg har satt opp i eiker jeg for det er endel folk der... pleier å komme drammenstreff 1 gang i mnd tror jeg... men du er hjertelig velkommen på eiker-treff oxo

klemklem

Skrevet

Så FLOTT lucky :) da er vi iallefall 2 :)

hvor i eiker bodde du igjen??

klem

Skrevet

Stenseth. Leiter etter barnevogn som fungerer bra i bratte bakker:) hvor holder du til da?

Skrevet

Hei. Så bra at du har satt opp treff :) skulle så gjerne vært med, men jeg er i Praha den helgen. Blir med neste gang : ).

Skrevet

kan jeg være med selv om jeg ikke bor i Eiker? Bor i Modum... men har akkurat flyttet fra Lier.

Skrevet

Jada, så klart du kan være med... det er jo ikke noe problem... kjempe koselig å bli kjent med mange nye mennesker... så helt greit for meg:)

håper du kommer...

klem fra may :)

Skrevet

hei lucky...

beklager at jeg ike har svart før, men vi bor i vestfossen. skal høre med ei venninne av meg som bor på hintåsen i kbg (bratte bakker) hvilken vogn hun har...

klem fra may iselin

Skrevet

Åh :D Jeg er nyinnflytter til Nedre Eiker og vil gjerne komme, såfremt ikke bekkenløsningen eller noe annet hindrer meg.

Er mye ensom så hadde vært godt å treffe noen i nærområdet =) Meeeen, da må jeg stå opp tidlig :D hehehe

Skrevet

Er dere unge 20` åringer alle samme. Blir litt i tvil om treff da jeg er sååå mye eldre enn dere.......tror jeg.

Skrevet

Tja jeg er 32 unge år så det blir nok litt blanda! Termin 4 juli foresten så da er vi antagelig nesten like langt på vei :)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff.

Bor på Åssiden, men kommer likevell.

Termin 10 mai

Skrevet

slenger meg på sånn i siste liten, sent på kvelden. Håperdere finner plass til meg.

Bor på Stenseth og har termin 7/7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...