Gå til innhold

Sarah

mamman til gogutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!!

Joda, har vært på Ul i dag, og det var sååå fint. Den lille var nå blitt 17 mm. Skal utfra menstermin være 7+6 i dag, men Ibsen mente jeg var 8+4. Så da er jeg enda nærmere deg...termin 10 november!!!

Skal ikke lenger gå hos Ibsen, men dersom det var noe, var det bare å ta kontakt. Ble søkt til ordinær Ul, samt tok endel blodprøver.

Snakket litt om etter fødselen, at jeg ikke måtte nøle med å ta kontakt dersom det ble et problem med å prøvingen på nr 2. Snakket også litt om prevansjon etter fødselen...

Ellers er jeg noe oppgitt over meg selv for tiden. Jeg har gått opp nesten 2 kg, føler meg bare feit. Har sunket sammen på soffan og spiser BARE drittmat. Føler meg skikkelig uggen og kvalm....glad jeg har fri en uke nå. Her sitter jeg å prøve å tenke sunn mat, men det er ingenting som frister...må ta meg sammen, og det ganske så snart! Ellers ender jeg opp som det feite sugga som vagger rundt...

Ellers da? Hvordan står det til med deg??

Han mente at jeg også var komt lenger enn det mens termin sier. Etter størrelsen trodde han å 2-4 november men jeg tør ikke annet enn å forholde meg til den 6 nov fortsatt.. Jeg har faktisk vært så heldig at godteri og usunn mat frister veldig lite. Har ikke spist sjokolade på mange uker:-)) Blir kvalm ofte bare av synet på en sjokolade..

Fikk time til ordinær ul allerede! Synes igrunn det var veldig tidlig med tanke på at ting fortsatt kans skje. Skal inn første uka i juni.. så er lenge til enda. Når skal du til jordmor da? Jeg såg i et skriv at neste kontroll ikke skal være før uke 24..lenge til det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...