Gå til innhold

Hvor lang tid tar ett ks??

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg kun et hastesnitt bak meg, men svarer likevel.. Det tok ca 1,5 time. Gutten var ute ca 20-25 minutter etter bedøvelsen ble satt, og de brukte rundt en time på å sy igjen..

Kan være noe annerledes ved et planlagt snitt da.. Jeg skal ha det nå med denne babyen..

=)

Det er litt anderledes ved planlagt tror jeg - jeg hadde ikke-planlagt ks - men ikke hastverks ks - og jeg syns ikke det tok lang tid aa sy igjen i det hele tatt.... men saa var jeg jo litt dopa, sliten og bare lettet paa det tidspunktet, for jeg synest ikke det tok mer enn minutter.... Trodde det tok saann 20 minutter til sammen jeg, men det er godt mulig jeg husker feil.... Tror nesten jeg var tilbake paa rommet etter overvaakning en timer eller halvannen etter lillegutt ble tatt ut....

Nå hadde eg allerede fått bedøvelsen då det vart bestemt at snitt skulle takast (hastesnitt). Eg var rimeleg vekkreist, men hugsar dei sa at ungen skulle vere ute i løpet av ein halv time. Utan å vere for bombastisk meinar eg at ungen var ute veldig kjapt, og at dei også sydde meg på kort tid (total tid 45 min?). Men etterpå låg eg på overvåkning i 11 timer...

Jeg tok planlagt ks med spinalbedøvelse for seks uker siden, og fra bedøvelsen var satt til gutten var ute tok det ca 10 min. Å sy meg igjen tok nesten en time, og så måtte jeg ligge to timer på oppvåkningen.

Dette var mitt andre ks, og kanskje derfor det tok såpass lang tid på å sy igjen, fordi de gjerne både skjærer og syr i "sporet" fra forrige gang.

Ønsker lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...