Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg!

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Nå er det lenge siden jeg har gitt lyd fra meg, så her er en liten oppdatering!

I dag har jeg vært på avtale på sykehuset og det ser ut som om jeg kan få en normal fødsel. I'm so happy! Selvfølgelig var ikke anestesilegen til stede, så jeg må tilbake til vurdering hos han, men fødselslegen sa at de er blitt mye flinkere å sette epidural nå enn de var for 10 år siden ( jeg måtte legges i narkose da de ikke kunne sette epidural pga ryggskade under en operasjon den gang). Han sa at en skal være ganske ødelagt i ryggen for at de ikke skal klare det, og jeg tror ikke jeg er så ødelagt. Det var en lettelse! Men må som sagt tilbake til vurdering hos anestesilege som tar den endelige avgjørelsen. Han fødselslegen jeg snakket med virket overrasket over hvor god form jeg er i. Han kommenterte hvor lett jeg gikk og reiste meg og at jeg ikke var stor ifht at jeg har to store gutter der inne. Ikke verst! Jeg liker å få sånne kommentarer! Fikk også vite at de kommer til å sette meg i gang senest i uke 38 dersom jeg går så lenge, og det har jeg planer om.

Skal til min faste gynekolog i morgen for cervixmåling og det blir jo spennende. Det er jo egentlig det det står på til syvende og sist for min del. Håper den ikke er blitt kortere siden sist, da var den 3,5 cm. Går den under 3 blir jeg beordret sengeliggende ut svangerskapet og det er jeg ikke klar for! Er egentlig ikke klar for å gå hjemme en gang, hadde i utgangspunktet siste arbeidsdag fredag, men håper at alt ser bra ut i morgen og at jeg kan jobbe noen uker til etter påske!

Så nå har jeg vært og tittet på guttene i dag og skal titte ennå mer på dem imorgen! Dette er gøy, men kjenner jo at uke 38 ikke er mer en 11 uker unna! Hjelp!

Håper at det står bra til med alle sammen!

Ha en strålende dag!

Klem Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8846050-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Lene:-) Så gøy å høre fra deg igjen! Gud så mye mer styr og oppfølging det er med deg som skal ha tvillinger altså... men sikkert veldig gøy å få følge så nøye med på utviklingen!! Bra at du er frisk og rask etter forholdene:-) Du får nyte påskesola, så snakkes vi forhåpentligvis på neste treff!

klem lene

Hei Lene!

Saa ikke denne foer naa! Kjekt aa hoere at alt stod bra til, og at du er saa lett paa taa selv om de baerer paa to store smaa..

Har du vaert hos gynekologen i dag da, og faatt hoere om livmorhalsen? Haaper alt staar bra til med den ogsaa :-))

Her er formen ogsaa fin, selv om dietten min har gaatt nedover for tiden. Har sinnsykt lyst paa soett hele tiden. Men men, kanskje det bare er paasken..

Ha en fin paaskeferie uansett!

Hei jenter!

Ja i dag har jeg vært hos gynekologen og alt står bra til! Jeg er visst i uforskammet god form!?! Og jeg er selvfølgelig superhappy! Får jobbe i 50% noen uker til så lenge jeg synes det er greit selv, hallooo, det er jo det jeg ønsker, så jeg er superfornøyd!

Livmorhalsen var lik som forrige gang, 3,5 cm og det er jo veldig bra. Tvilling 1 er gjennomsnittlig stor for enlinger, mens tvilling 2 er over gjennomsnittet for enlinger og det jo kjempebra så pass sent i svangerskapet! Har hatt to strålende dager nå, men kjenner jeg er ganske sliten. Reiser til fjells rett fra jobb i morgen og håper finværet holder seg noen dager til. Kommer hjem igjen på fredag og skal da jobbe litt i huset og hagen, det er mye som skal gjøres før vi blir 4!

Håper det står bra til med dere og ha en flott påske!

Klem Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...