Gå til innhold

April: Barnehageplass


tyren-78

Anbefalte innlegg

Vi er sååååå glade i dag, K. har fått barnehageplass i samme barnehage som broren!!!!!

I tillegg har hun blitt trukket ut til kommunal plass i en annen barnehage, så vi har fått ett luksusproblem. Vi er vel av de få som kommer til å si fra oss en plass her i Oslo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk også plass, og jammen er jeg glad for det :-)

Så i August begynner snuppa i barnehagen. Nå skal hun være hjemme frem til da sammen med pappa'en sin og jeg skal begynne å jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også plass, på førstevalget og greier :-) Men nå er Asker (heldigvis) rimelig dekket på småbarnsplasser i år :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har og fått plass!! Her er det ikke full barnehagedekning, så vi var heldige som søkte tidligt!

Men må jo innrøme at jeg kvir meg litt til å sende han i barnehagen, hadde vert fint å vert hjemme ei stund til :-) Men lommeboka roper, så da er det bare å komme seg i jobb igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått plass til minsten på samme småbarnsavdeling som storebroren. Det er helt strålende, han begynner til uken allerede, ikke fyllt året enda men det blir bra for han. Veldig heldige siden det ikke er i nærheten av full dekning her, men jeg er mangelpersonell så da har jeg prioritet, heldigvis! Lykke til med barnehagebarna deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...