Gå til innhold

Pga medisiner og infeksjon MÅ jeg slutte å amme IDAG - og trenger masse gode tips!!!

Anbefalte innlegg

Har ikke fått forberedt meg på det, men nå tar jeg medisiner som ikke kan ammes med. Så da ble det brå - avvenning, fra natt- og dagamming på en gang. Gruer meg til det merker jeg! Noen med gode tips???? Hun er 10 mnd, spiser pupp en til to ggr om natta og morgen, kveld og et par-tre ganger på dagen til vanlig.

Fortsetter under...

uff då!!Ikkje mykje kjekt det.Eg hadde masse mjelk,men det minka radikalt etter toppen ein,to dager etter å ha tatt dostinex,som er for å stoppe mjelka.Om du kan ta de ilag med de andre tbl du skal ha,så er det det beste.Sjølv om de gir bivirkninger som kvalme,og uvelhet.Og salvie kan du strø på maten din,som krydder form.Lykke til.Og ja,binde opp med bandasje eller sportsbh brystene.Men skal du gå lenge på de tabl?Vist ikkje så kan du jo pumpe deg,og kaste mjelka,og amme ho igjen etterpå.Spørs kva du er innstilt på.Lykke til,no er eg snart ikkje ammende,etter 2,5 år.Det blir rart det!!!!

Vet ikke om jeg kan ta tabl, emn kan høre på apoteket. Får jeg det der forresten? Skal gå på kur i 14 dager, og vesla er 10 mnd, så jeg tror vi bare sier stopp med amminga nå. Sportsbh? Hvorfor det? Har pumpet meg tre ggr idag, må ta en til før natta, men pumper bare sprengen da. Salvie skal jeg prøve med! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...