Gå til innhold

latter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..har lest at flere av deres barn har begynnt å le..Jenta mi på 4mnd smiler og er i strålende humør.men hun ler aldri..

Ler deres små?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Min lille tulle begynte å le for sørste gang i forrige uke, da var hun 12.5uke og dette var første gang. Hun har ledd noen ganger etterpå også men ler ikke hver dag:) Men masse smil her også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sparsommelig med latter her også, bare litt småhumring av og til. Prøver og være så morsom jeg kan, for jeg gleder meg så til og høre skikkelig latter. Han er veldig raus med smil da!

(blir 4 mnd på torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi er 3mnd i dag. Hun ler enda ikke men smiler masse.

Det kommer når det kommer, så lenge hun er glad og fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus ler skikkelig, var 2,5 mnd første gang(trodde det var tilfeldig den ene gangen men han ler daglig). Eldstemann var 5,5 mnd første gang han lo ordentlig så det er nok veldig individuelt når de begynner å le!

 

 

Moro er det iallefall å høre på de. Man blir helt rørt og morshjertet bare svulmer av lykke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg SÅÅÅ mye til Ingeborg ler!! Hun smiler og skravler masse, og ler mye "uten lyd" - men gleder meg til latteren triller!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hre les det uten lyd... hun er veldig blid da og smiler som en sol!

Men hun var litt treg med å smile også hun, så regner med at hun er litt treg med å le med lyd også... Hun er 4 mnd'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her er 3 1/2 mnd og har kun de siste to ukene begynt å le så smått. Mest småhumring her, men har ledd skikkelig noen få ganger. Det kommer vel mer etter hvert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har akkurat begynt å le litt, men latteren er litt rar, ganske dyp, brumle-latter. Kjempesøtt! Men han smiler mest uten latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa mi er 4 måneder og hun ler masse..hver dag!

spesielt når jeg kiler henne,eller gjør grimaser til henne:-)

D er så hærlig når hun ler,smelter hjertet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mira ler ikke, hun er 3.5 mnd. Hun lager sånn "hoste-latter" da, hehe. Har gjort det lenge, virker som om hun prøver å le ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut hvordan å få Ask til å le! ;))

han er tydligvis kilen, så hver gang jeg skal vaske armhulene begynner han å vri seg og ler :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

JA! Hannah får til tider skikkelig latteranfall, varer opptil flere sekunder;) og det er så gøy!! hun er 3,5 mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...