Gå til innhold

kan noen trøste meg angående testing.?

Gjest

Anbefalte innlegg

har endelig testet positivt på fjerde søskenforsøk. Er på rugedag 16 i dag, og har testet positivt siden torsdag. Allikevel er det med en viss uro, fordi jeg opplever at testene varierer litt. Lørdag var den svakere enn fredag, og så sterkere igjen i går. I dag var den svakere igjen. er det vanlig med slike svingninger på testen i starten. Kjenner meg så urolig, men har jo ømme pupper og ingen tegn til blødning. Trenger å høre at dette kan være normalt. Har noen opplevd lignende? Burde jo bare være glad, men er nok litt nervøs om dagen.Dumt av meg å teste så mye men gjordt er gjort. Tok blodprøve i dag, får ikke svar før på onsdag.

Fortsetter under...

Hei! Og gratulerer med positiv test! En strek er en strek. Jeg har selv opplevd at testene har variert når det gjelder styrke på streken. Har nok noe med hcg konsentrasjonen i urinen når du tar testen. Jeg brukte cb digital denne gangen. Der står det enten "gravid" eller "ikke gravid", og da slepper en å studere så mye.

Kjære tintus, takk for svar. Det var utrolig godt å høre. Nå har jeg fått mannen min til å gjemme den siste testen på et hemmelig sted, så det blir ikke mere testing her , for nå er jeg gravid inntil det motsatte er bevist. jeg føler meg utrolig dum og sytete. tar det som et tegn på at denne prosessen er en påkjenning enten man vil det eller ei. takk for at du tok deg bryet å svare.Nå skal jeg prøve å ta påskefri fra bekymringene. God påske til deg!!!!!!!

Det er ingen tvil om at dette er en påkjenning! Og det vel derfor vi kjenner etter alt mulig også! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Og det er kjempeslitsomt! Men til slutt tenkte jeg også slik som du gjør nå: Jeg var gravid til det motsatte ble bevist. For det er jo faktisk akkurat slik det er... Og vi får ikke gjort noe hverken fra eller til. Nyt tiden som gravid og kos deg i påsken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...