Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Del Skrevet 2. april 2007 2700 g, 47.5 cm lang og self heeeelt nydelig kom hun til verden 1 april 2007, etter en 15 timers lang og hard fødsel. nå er vi hjemme og koser oss.. gled dere jenter dette er stas!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 #2 Del Skrevet 2. april 2007 oi! grattis da, kos dere, hvis ikke min kommer selv nå så er hun helt sikkert i verden på onsdan, blir satt igang jeg da, og nå går jeg rundtmed 3 cm åpning og bare venter. kokm hun til termin eller før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Del Skrevet 2. april 2007 hun kom 10 dg før etter ul termin men 3 dager for tidlig etter mens termin. jeg har jo gått med åpning i en mnd nå.. og masse kynnere. godt å bli ferdig nå.men fødslen var hard. lykke tril på onsdag og god påske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 2. april 2007 #4 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulere så masse med prinsessa, kos dokke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. april 2007 #5 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer så masse!!! Blir rent misunnelig, er SÅ fødeklar nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hhhh Skrevet 2. april 2007 #6 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer så mye! Og så fort dere kom dere hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. april 2007 #7 Del Skrevet 2. april 2007 ja vi ville hjem.. ville ikke være alene på sykehuset uten far:) deilig å være hjemme i vante omgivelser og bare kose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. april 2007 #8 Del Skrevet 2. april 2007 oi gratulere=) så heldig du er=) gleder meg masse til jeg ser min lille=) kose deg masse=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 #9 Del Skrevet 2. april 2007 tusen takk! håper at fullmånen i natt har invirkning...vi får se.... god påske til deg og resten og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. april 2007 #10 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria-76, (fikk en prins 19/4) Skrevet 3. april 2007 #11 Del Skrevet 3. april 2007 Gratulerer så masse masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. april 2007 #12 Del Skrevet 3. april 2007 takk takk og lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå