Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man trenger en tynnere vognpose nå mot våren?

Jeg har voksi og ser at den begynner å bli for varm nå. Hva er deres erfaringer, bør man ha en lettere vognpose eller er det like greit med et teppe/pledd og f.eks. lammeskinn under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor når tull var nærmet seg 3 mnd. og lå i baggen klarte vi oss fint kun med dyne til henne.

Nå er hun straks 14 mnd. og når vi la bort vognposen kler jeg mer på henne og tar med ett lett teppe i stede.

Årsaken til at hun få mer på seg er at jeg har brukt ullgenser på overkroppen i hele vinter og kun strømpebukse undr buksa når de ble kaldt.

Nå bruker hun en vindtett alleværsdress i stede for vognposen.

Så personlig synes jeg ikke man trenger en lettere pose, men smak og behag.

Skrevet

Glemte å si at jeg køpte lammeskinn i høst når det nærmet seg 5-6 varmegrader slik at hun sitter på det nå i vogna nå etter at posen ble lagt bort.

Skrevet

Vi har Voksi Aktiv 0-6 og har ingen planer om å legge vekk den foreløpig. Det er ikke så varmt, gitt, når man skal ligge stille... Men vi kler selvfølgelig ikke på så mye inni posen lenger, bare strømpbukse og et par sokker, og tynn jakke, tynne votter og tynn lue.

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt en fleecepose på alexi.no, fra Buggysnuggle. Den er kjempefin, bruker den hele tiden nå som våren (nesten) har kommet. Har dyne inne i den nå, men fordi det er en pose blir det ikke noe trekk på bena til datteren min. Helt supert produkt spør du meg..

Skrevet

Sy deg en selv!

Det gjorde jeg. Kan ikke å sy, men det er ikke vanskelig.

2 pledd, eller ett stort ett, trykk knapper (siden det er enklest)..........

Å vips så har du en snuggle buggle du også!!:-)

Jeg sydde en snuggle buggle, med glidelås & dyne i mellom lagene. Litt komplisert akkurat det, men velger du trygg knapper, så blir det enklere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...