Gå til innhold

Da har jeg fått meg legetime......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det utredning du skal begynne på nå da? det er godt å komme i gang med å få sjekket ut hva som gjør at det ikke klaffer.Legger på en måte litt av "ansvaret" på legen,jeg ble iallefall litt mer avslappet når vi begynte.Og du..3 uker går fort skal du se!

Det hoeres bra ut, lykke til paa den reisen. Du er jo paa vei til samme maal, bare med litt mer assistanse da...

Tenker litt paa deg og mange som har vaert her inne lenge og bidratt

MYE til mange, og saa tar det saa lang tid, det kan ikke vaere bare bare.

Takk for mange gode, tydelige og oppklarende traader og meldinger, vinter-vaarbarn 2008 hoeres heller ikke verst ut, det kunne jeg godt tenke meg selv.

Lykke til som sagt, og maatte du faa maks hjelp og mange gode svar, helst om at alt er i orden, og saa blir man gravid mens man holder paa med hjelpen... Det er aldri godt aa vite. Forstaar godt at 3 uker foeles lenge, men det er da en dato der.

Tvi tvi

Hei hei!

Jeg sluttet på o-piller for 5 år siden og vi har tenkt som så at skjer det så skjer det, men det har det ikke gjort..... Var hos legen for en mnd siden og han ringte meg igjen i dag, for etter at han endelig fikk satt igang tr min igjen, skal jeg nå på onsdag begynne på pergotime. Gleder meg til vi kan prøve fra 12. april og over helgen.... Har også legetime igjen til gu 23.04 for å sjekke om el virkelig ar funnet sted. Skal tenke på deg den dagen. Tvi tvi.....klem

da er det på tide å starte utredningen ja.

må desverre venne deg til å vente...går ofte

mange mnd mellom hvert legebesøk.

håper det klaffer før du rekker så mange av dem,

hvis ikke er det veldig deilig å få sjekket ut.

du vet jo hvertfall at du kan bli gravid:-)

masse lykke til!!

klem

Annonse

Jeg har brukt Osloakutten og Omnia (Roede Kors paa Skillebekk) noen ganger, for enkelttimer, det har kostet fra 600-900 timen, med ul og lang samtale, ofte inne 45 min.

Men vet ikke hva Volvat tar og du skal kanskje ha mer enn en dobbelttime.

Noen ganger i livet er det verdt aa bruke litt penger, dersom det er et valg man har da. =o) Har vaert vel investerte penger for meg hvert fall. Det er utrolig hva aa betale seg fra uker i unoedvendig spenning er verdt noen ganger.

Jeg vil vel ogsaa tro at dersom du bruker Volvat saa faar du ordentlig "kundebehandling" og det meste vil skje saa raskt som mulig. Men jeg vet ikke, bare tror det.

Lykke til!

Hei vennen!

Ønsker deg lykke til fremover og jeg håper du får en spire snart slik at du også hopper over på 1.trimester, vi må jo ikke miste hverandre vet du, du får spørre legen om å få dobbel kur så kanskje du blir gravid fort :)) krysser alt jeg har

mange gode klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...