Legekjærringa Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg klarer ikke å bestemme meg for en av disse. Jeg må jo velge en vogn før ungen blir født i august...og så er det jo bestillingstid også. Jeg bor i 4 etg. uten heis Reiser med off. kom. midler Trenger en vogn på vinterføret, samt god og lun Lett å kjøre
elly belly Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Til mitt bruk er så langt Teutonia Spirit S3 favoritten. Men jeg har ikke kjøpt vogn enda, så det er fortsatt lov å ombestemme seg ;o)
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg har bestillt emmaljunga city cross...har hørt mye bra om vogna..har ikke brukt den selv ennå, da det fortsatt er 2 mnd til snuppa mi kommer...men emmaljunga kommer godt ut i tester...
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Vi venter prinsen vår i august vi også, og bestilte city cross med bag på lørdag...får den i mai-juni i såfall. Har bare hørt positivt om denne, og har høye forventninger til den. Tror vi kommer til å bli kjempefornøyd! Men vi bor i enebolig, og reiser stort sett med bil, så til ditt behov vet jeg ikke...kjenner ikke så godt til de andre vognene...
filijokus *fødeklar* Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 ...og vi har bestilt Bugaboo fra babytrader.eu. Ikke fått den enda- Der kom den på 5500 kroner inkl. vinterhjul (dette er før toll, og den koster 8500 i butikk UTEN vinterhjulene) Vi valgte den fordi den er lett, den er enkel i bruk og vi synes den ser ganske fresh ut. Den kan man få vinterhjul til også- ( den har bare to små hjul foran i utgangspunktet) Bagen er stor og god, like stor som på eks. en Simo-vogn. Jeg var veldig for Spirit s3 først, men synes denne er tung, og så er den ganske lav. Lykke til med valget.
sivuna Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Venninna mi har city cross og elsker den. Ho er veldig lita.. Kjøpte først Simo duo, men solgte den ganske kjapt for ho greidde knapt få den inn og ut av bil f.eks. Har lånt vogna og gått m den jeg også, og den er kjempegod. Kjempelett, ikke minst! Jeg har et mindre bra inntrykk av Bugaboo som noe særlig annet enn en kul byvogn (får vel juling for å si sånt...hihi) men tar forbehold-har ikke prøvd den selv. Spirit er jeg litt usikker på, mener en del er veldig fornøyde, men jeg vil absolutt anbefale 4hjuling til vinterføret! Ihvertfall om det er på det tidlige babystadiet med bag og alt mulig, da synes jeg det er spesielt viktig at den er stødig og sikker. Har mye mer lyst på 3hjulinger nå når han er litt større og jeg kan bruke de mye lettere typene, sportsvognene. Håper du blir fornøyd ihvertfall. Anbefaler å få prøvd vognene litt på en butikk i d minste før du velger.
2julibarn Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg liker Teutonia veldig godt! For deg som skal bære bag i 4 etg. så er det jo greit med en liten og lett bag. Ville gått for Teutonia Mistral eller Prestige med liten hardbag. Når barnet har vokst ut av bagen, så bruk vognforlenger. Barnet kan du jo da bære i armene eller bæresele i stedet, det er uansett for tungt å bære et stort barn (over 4 mnd?) i en stor bag opp alle trappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå