majatv Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Måler tempen hver dag og i dag hadde den steget med 0,20 grader. Vet at tempen stiger før EL, men gjør den også det før TR? Jeg hadde EL den 21-22 mars og venter TR den 4. april...
majatv Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2007 eller stiger tempen under EL??...husker ikke nå...jaja...
melkekua™ Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Min synker rett før tr eller samme dagen som tr....så det at den stiger er vel et godt tegn for din del ) Håper det sitter en spire for deg.
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Tempraturen stiger jevnt opp til dn er ca 0,5 grader høyere enn vanlig ved EL, holder seg da høy fram til TR kommer da den synker brått.... eller den forblir høy i mange mnd fordi du er gravid;) Jeg måler meg hver morgen med ladycom, da jeg var gravid merket jeg det ved at tempraturen aldri gikk ned slik at apparatet skjønte jeg var gravid! Mistet desverre den lille da, men håper veldig på at testing på onsdag kanskje kan viser at det er nytt håp:)
majatv Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Hmm...har akkurat begynt å bruke babycomp...så har målt bare 4 dager...så vet ikke hvilken temp som er "normal" for meg før EL. Hadde jo EL den 21-22 mars. De tre første dagene jeg målte lå tempen på 36,70..og i dag tidlig var den på 36,90...svinger den bare så mye eller?? Skal ha TR i overimorgen da...så den har kanskje en innvirkning? Men dere sier jo at tempen synker når TR kommer....litt forvirra her nå ja... Takk for svar forresten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå