Gå til innhold

Juni: VI HAR FÅTT BARNEHAGEPLASS!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

- og ja, vi bor midt i Oslo, så det er ganske så utrolig! Fikk aller siste plassen på vårt aller siste ønske og er KJEMPEfornøyd! (Ville faktisk heller ha den plassen enn førsteønsket vårt).

 

Det er som å vinne i lotto, jo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, grattis! Er deilig å vite at det ordner seg i allefall?

Har ikke fått svar enda, vi... Bor i bydel gamle oslo, kanskje de er treige. Eller posten er treig..

Utrolig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i gamle oslo vi også, Schweigaardsgate! Hvor bor dere?

 

Vi har ikke fått brev i posten ennå, det ble sendt i dag sa de. Er litt forskjellig for hvilke barnehager det gjelder. Jeg måtte bare ringe og spørre, selv om det tydeligvis var litt irriterende. Dama var ikke særlig hyggelig før hun sa at hun hadde en gledelig nyhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! Så UTROLIG vanvittig heldige dere har vært!!! Må innrømme at jeg misunner deg bittelittegranne nå altså... Jeg skulle jo gjerne ha jobbet opp svangerskapspenger også, men nå får heller samboeren min jobbe litt mer overtid, så får vi prøve å klare oss så godt vi kan. Jeg kommer nok til å gå hjemme til høsten.

 

Grattis igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der var vi utrolig heldige. Skulle bare ønske at alle andre var like heldige, for det er jo så idiotisk og urettferdig slik det er nå. Kan dere omprioritere søkerlista? Kan jo være det finnes en liten åpning et sted.

 

Men, Fresi, "PrøverPåEnTil" !!! SÅ GØY!! Så utrolig spennende det må være! Blir det noe sengeaction da? Hihi. Synes det er tøft gjort, etter et slik svangerskap du hadde. Men det skal vel noe til at det neste blir like ille? Lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke om vi må til med IVF neste gang eller om vi kan ha så flaks å klare det på egen hånd en gang til. Spesialisten som har sett på meg sier i hvert fall at vi ikke har noen tid å kaste bort om vi vil ha flere barn. Det setter valget med søsken og tid mellom og fælt svangerskap i et ganske spesielt perspektiv, så vi prøver igjen nå selv om jeg ser med gru på å gå gravid. 75% sjanse for at jeg vil bli like dårlig, bare at denne gangen vil jeg måtte ta kvalmestillende fra krysset på pinnen dukker opp for å forebygge. Nå har jeg eggløsning en gang i skuddåret ca ;-) Så dette kan jo ta tiiiiid! Sist tok det imidlertid bare 3 måneder - og det er visst et helt lite under, så vi får se! Kanskje vi kan ha flaks på den fronten når vi ikke hadde flaks med barnehage? ;-)

 

Når det gjelder sengeaction... vi måååå vel nesten ty til det om det skal bli en spire, hihi. Innrømmer at lysten ikke blomstrer helt enda, menmen. Vi har i hvert fall sluttet å unngå å bli gravide i håp om å bli det, hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst noe jeg ikke har fått med meg her. IVF? Problemer med å bli gravid? Hm. Satser på det går bra en gang til da! Krysser fingrene for at det blir bedre for deg denne gangen, i hvert fall. Her kunne jeg ikke blitt gravid om jeg hadde villet en gang, er så heldig å ikke ha fått mensen enda :) Helt ok det! Er det lenge siden du fikk den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med barnehage plass..vi og har fått...en ENORM lykke! var ikke klar over at jeg kunne bli så glad..må innrømme at det kom noen gledes tårere da svaret kom! en enorm lettelse å vite hva gullet går til når hverdagen begynner igjen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke post i dag heller!!!

Bor ved Jordal Amfi (jordal terrasse)

Ringer og maser i morgen jeg og, selv om jeg tror det betyr ulykke, men det er vel egentlig kanskje alt bestemt hvem som får... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...