Gå til innhold

Når/hvordan fikk dere vite datoen for KS?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 26 juni og skal på informajsonsmøte ang KS på sykehuset 16 april. Vil jeg få en dato da? Eller får man dette i posten. Virker så uprofft å få tilsendt en dato i posten liksom..... Er det ca 14 dager før termin at man tar KS?

Legen min kan ikkeno spes om dette,men siden jeg skal på møte ang dette den 16 april så kan jeg jo vente til da å få info,men greit å spørre her og..

Fortsetter under...

Jeg spurte om det da jeg var på ekstra ul-sjekk i uke 30 (2 uker siden). Sa da at jeg ønsket planlagt ks, og ville snakke med lege om det. Etter litt frem og tilbake der de prøvde å si at vanlig fødsel er bedre (hvis jeg kan, har forliggende morkake) fikk jeg det uten å krangle! Jordmor ringte til en person som hadde "operasjonsboka", og de satte opp ks på meg 12 dager før termin. Enkelt og greit. Fikk også litt info om innleggelse kvelden før, hva som skjedde da osv.

Lykke til på samtalen!

=)

Jeg var på samtale om planlagt keisersnitt på Ullevåll 15 mars og fikk vite på slutten av timen at jeg hadde fått innvilget keisersnitt 18 april. Fikk nok keisersnitt på grunn av at jeg har et hastekeisersnitt bak meg og på grunn av at lilleprinsen ligger i sete...

Annonse

Jag var inne til samtale for under 2 uker siden, og fikk brev i posten i løpet av påsken, med dato 26. julil. Er lettet over å ha fått datoen satt slik i forkant. Gruer meg litt til snittet og tiden etterpå, men satser på at det går greit!

Jeg var inne til samtale nr 2 i går (er i uke 20), og kunne bare stikke ned til hun som satt med operasjonsboka etterpå og sette dato. Fikk beskjed om at det beste var å vente til etter uke 39, da er lungene fullt utviklet. Så blir ca 1 uke før for mitt vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...