Gå til innhold

ah, jeg fryser

mememe

Anbefalte innlegg

Skrevet

på magen! det eneste stedet å.. alltid nesten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får legge noen varmeposer oppa? pakke deg inn i ullteppe ol.. å se om det hjelper. :)

Skrevet

jeg dusja.. og vannet ble drit varmt.. og jeg brant meg på magen fordi det var så varmt.. lille likte ikke det så han flytta tilogmed på seg :P

Skrevet

off da.. hehe.. ble vel litt varmt på han ja :P hvordan e formen sånn ellers da?? lenge til termin?

Skrevet

18 juli.. formen er i grunn fin :) men er så vanskelig allerede nå å finne en goood sovestilling om natta.. gruer meg til det blir vanskeligere :P

deg da?

Skrevet

formen er fin den.. går egentlig bare å venter på at jenta mi skal bestemme seg for å komme ut.. 20 dager igjen til termin :P men synest hun kan komme nå snart altså!

vet ka du mener med den liggestillingen altså, kan bare ligge på siden og er mektig lei av det etter 9mnd!! hehe.. *glede seg til å ligge på magen* :D

Skrevet

jeg våkner sånn halvveis på ryggen.. tror jeg prøver å snu meg i søvne, men gir opp.. det virker hvertfall litt sånn på den merkelige stillingen jeg våkner i :P

ah, jeg gleder meg å til han er ute :) men fy! å lenge det er til... du er heldig da!

Skrevet

jeg snur meg ikke en cm i søvne engang!! rikker meg ikke.. heeh.. våkner av at eg har sinnsykt vondt i hoften eg ligger på og må stresse meg halvt ihjel for å få snudd meg, hehe.. kjempe tungt med den digre magen :P

Skrevet

det er den eneste stunden jeg savner å ha noen til å hjelpe meg :P hadde vært fint med en mann med muskler til å bare rulle meg over :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...