Gå til innhold

Mange her som prøver på baby nr.3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det gjør vi! To gutter på tre og fem( snart seks år og skoleklar...)

Så vi har et ørlite håp om å få ei jente også, men blir jo glad uansett da så klart! Ikke gravid ennå, virker som om det tar lengre tid med nr tre...:-(

Annonse

Hei!!

Vi prøver også på nr.3....Har en jente på 6,5 og en gutt på 3,5.....med dem klaffet det på 1. forsøk. Men nå er jeg i 8.pp så jeg begynner jo å bli litt utolmodig, nesten sånn at jeg kommer inn på tanken om det kan være noe gale....hmf....

Hei!!

Hvordan går det jenter??

Noe nytt å melde?? Når venter dere tr forresten??

Følte jeg ville følge opp denne tråden,da jeg ikke har noen spesielle andre tråder å henge meg på;-) Etter MA aner jeg jo ikke helt når jeg venter tr,så på noen IKM-tråd hører jeg liksom ikke helt hjemme akkurat nå.........

Kunne vært meg dette her. En gutt som snart er 6 og en som blir 3 til sommeren Litt rosa til slutt hadde vært toppers...

men ellers er det jo for så vidt greit med 3 som skal på fotball, ikke to på fotball og en på ballett... :-) Stor lykke blir det uansett om det ordner seg.

Lykke til

Vi har også planer om å prøve på nr.3. Har 2 gutter på snart 6 og 9 år, så det vil bli en liten attpåklatt. Håper, som mange andre her med 2 gutter, at jenta sitter på siste forsøk. Men blir så absolutt ikke skuffa om det blir gutt denne gangen heller.

Annonse

Om vi ikke akkurat prøver nå, så er vi iallefall godt igang med øvinga, og om en måned eller to håper jeg å være igang med prøvinga og kanskje ha en positiv test i hånda... Drømme,drømme...holdt på ei stund med 2.mann med 2 aborter og innleggelser+++, men ser det sånn at vi har fått dosen vår. Så 3.mann skal komme rekende på ei fjøl. Har to gutter fra før på 4 år og 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...