Gå til innhold

Har noen råd til lille meg???????

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært sykemeldt hovedsaklig pga kvalme i 3 uker, bortsett fra at jeg ikke har vært særlig kvalm de siste 2, men legen ville jeg skulle ta det m ro likevel. Har vært i bra form i det siste pga mye hvile og ingen jobb-stress og ringte jobben og sa jeg kunne beg å jobbe en uke tidligere enn planlagt. Det som skjedde 3 dager siden var at jeg våknet en morgen og følte meg helt for jævlig som om jeg hadde vært på fylla, og har vært tusen ganger mer kvalm enn før, hatt sterke magesmerter som jeg antar hovedsaklig er luft siden jeg promper HELE tiden, og har hatt masse diare og kan sove 14 timer i strekk.....Er i uke 9 og trodde den verste kvalmen var over, men skjønner ikke dette m magen, er det vanlig å få magasjau når man er gravid?? Er dette beg på SA? Jeg blør ikke. Er så jævlig lei og de stakkars musklene mine bare skrumper inn fordi jeg bare ligger.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8844099-har-noen-r%C3%A5d-til-lille-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, mitt råd blir nok at du kontakter legen pga. magesjauen, og også i sammesleng kan du jo får en forlenget sykemelding. Magesamertene kan komme av kramper i livmoren (noe som er normalt når livmoren skal utvides). Tretthet er noe de fleste kvinner har når de er gravide så dette er også normalt, man blir veldig trett å orker ikke gjøre ting som egentlig ikke har vært no problem til vanlig.

Hvis du er veldig redd og bekymret kan du jo kontakte legen eller jordmor om disse spørsmålene:)

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...