Gå til innhold

Noen som har fått bedre kvalitet på egga på 2 eller 3 forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt dårlig kvalitet på egga på 1. forsøk. De ble befrukta og delte seg, men var ikke helt runde etter deliga. Er håpet ute eller kan kvaliteten bli bedre på neste forsøk?

Er litt engstelig...

Fortsetter under...

Jeg også hade dårlig kvalitet på første forsøk, men de putta inn et egg og det gikk jo selvfølgelig i dass. Denne gangen er kvaliteten kjempe fin, sa de nå i allefall. Så her leves det i spenning!

Ergo; håpet er langt fra ute, nå kjenner de også kroppen din bedere....

Lykke til videre

Jeg hadde best kvalitet på egga ved første forsøk, så gikk det javnt nedover, men så bytta jeg fra puregon til menopur og da forbedra eggkvaliteten seg.

Lykke til

Jeg vet ikke kvaliteten på forsøk 1 og 2 men jeg hadde god kvalitet på forsøk nr 3, mens på nr 4 var alle eggene helt ubrukelige...så på nr 5 var de topp igjen og er gravid nå :-)

Prøver å spørre legene hva dette kan komme av men de sier bare at de aner ikke...

Tok akupunktur før forsøk 3 men ikke før nr 4 og 5...

Men før forsøk 5 drakk jeg hellig vann i Lourdes - moren min er sikker på at det gjorde susen ;-)

Lykke :)

Så fint å høre at kvaliteten kan variere fra gang til gang. Ble litt skremt da samboeren luftet ideen om eggdonasjon siden egga på første forsøk ikke var helt optimale. Nå får vi håpe de er bedre på annen førsøk. Jeg vil iallefall ikke gi opp med det samme.

Kanskje jeg skulle prøve litt hellig vann... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...