Gå til innhold

Quinny 3XL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere som har denne vognen om den? Er dere fornøyde? Er den stabil? Hva med dreami bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er kjempe fornøyd.hadde hørt begge deler om den,men vi har bare posetivt og si om den til nå.føler den er stabil ja.fikk en gutt for 3 uker siden,har gått tur hver dag.og er fremdeles kjempe fornøyd.bagen også.synst den er liten og håndterlig(men ikke for liten).som sagt er kjempe fornøyde vi hvertfall

Skrevet

Veldig bra vogn på mange måter. Jeg har selv hatt den og den er super å trille. Den er veldig lett å manøvrere. Veldig bra hvis barnet er lite at man kan bruke maxi cosi bilstol rett på vognen på for eksempel handletur, så slipper man å vekke barnet.

Baksidene slik jeg ser det er at handlekurven under er litt liten, og både bagen og sportsdelen er litt åpne etter min smak. Sistenevnte kan man løse med tepper, solskjerming osv.

Skrevet

Jeg har også denne vognen og var kjempe fornøyd helt frem til jeg tok i bruk sportsdelen..

Veldig bra vogn på mange måter ja sånn som mamma`s mirakel sier..

Men jeg syns sportsdelen er litt trang og at vogna ble mye mer vinglete og lett og tippe og at det til tider kan være vanskelig og komme frem med den fordi den er litt brei mellom hjula bak..

Men har vært sånn passe fornøyd med helheten og vil ikke si at dette er en vogn jeg ikke anbefaler noen og kjøpe...

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne vognen. Vi solgte vår, da den var altfor vinglete (når vi brukte soprtsdelen og barnet ikke bare ligger helt stille) og den punkterte 2 ganger på 2 uker. Utrolig irriterende. Den er heller ikke så lun som andre vogner vi har hatt, så vi gikk tilbake til Hartan skater og kjøpte S modellen som har svingbart forhjul.

Den er stabil og god, og man kan henge bæreposer på håndtaket uten at vognen velter, punkteringsfrie dekk, og veldig god skjerming for barnet både mot sol og vintervær. Vi har 2 års erfaring med Hartan skater x også, og s modellen er enda bedre.

Langt fotbrett og en super vogn som kan følge barnet fra det er nyfødt til det slutter å bruke vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...