Gå til innhold

Mann med lavt antall svømmere .


noralill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Les om tip for å bli gravid her, tror noen av dem kan være noe for dere: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314289

 

Ellers skal det hjelpe at mannen også slutter å røyke (ikke bare kvinnen)

 

Ble selv gravid etter første hostesaft-forsøk (hostesaften må være slimløsende)! Har ikke samme utfordring som dere, men det skal i hvertfall gjøre det lettere for de sædcellene som er der å finne veien fram. Spør på apoteket, det gjorde jeg og fikk anbefalt en slimløsende hostesaft jeg ikke husker navnet på.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for min egen skyld - men noen jeg kjenner. Er selv gravid men har mistet 3 ganger tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det kan være forskjellige grunner til at mannen har lavt antall svømmere.

Selv har vi fått hjelp til graviditeten.

Da vi fikk vite årsaken til at min mann har for få svømmere(åreknute i den ene testiklen) oppsøkte vi homeopat i byen der vi bor, da vi(jeg) startet opp med hormonbehandling i Porsgrunn.

Hos homeopaten fikk han homeopatmiddel som skulle hjelpe åreknuten til å løsne. Og det hjalp!

Han startet på midlet en mandag, og lørdagen etter skulle de hente ut egg av meg og han skulle levere sæd.

Han har ALDRI levert så mange svømmere han som den lørdagen:-)

Kanskje homeopatmiddel kan hjelpe disse også?

 

Jeg har hatt 2 SA tidligere.

Ved hjelp i Porsgrunn har vi så langt lykkes. I dag (mandag) går jeg inn i min 9. uke;-)

Fredag for en uke siden så vi hjerte til fosteret slå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...