Gå til innhold

Er det mulig at mannen min kun har guttesæd???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg også hørt, men det er vel ikke vitenskapelig bevist. Har også hørt at noen har mer kjønnsceller av det ene slaget en andre. og jeg har også hørt at vi kvinner har en "tiltrekningskraft" på et spesielt kjønn. eks at egget drar til seg mer gutteceller en jenter. men dette veit jeg ikke hvor mye sant er. veit at gutteceller svømmer fortere enn jentene. så noen mener EL dagen har noe å si også.

men at en mann bare har guttesæd er vel litt rart? da har vel sannsynlig alle sønnene også det da, og stort sett kommer det jo noen jenter i neste generasjon så tror heller litt på at man kan ha mer av det ene slaget.

Vi får det vi får. Vi veit ikke kjønn på denne babyen, har en gutt fra før. er uke 34 nå så holder vel ut litt til. hehe.

Jeg har hørt at det er far som bærer det kjønnsbestemmende genet.

Dette genet arver han fra en av bestefedrene sine.

Hvis mannen har arvet sin bestefar som f.eks bare fikk døtre, er sannsynligheten for at denne mannen får døtre meget stor.

Men man vet i grunn ikke hvilken bestefar man har arvet før man har satt i gang å produsere.

Annonse

det er mannen som bestemmer kjønn. men gutte sædcellene svømmer fortere en jente sædceller men jente sædceller lever lenger en guttene for guttene sliter seg ut påå vei til egget. jeg har selv 2 gutter. men får nok en jente en gang

Det har jeg lurt på også, for på min samboers side (farssiden) er det bare født gutter i de siste 5 generasjonene. Jeg har veldig lyst på ei jente, siden vi har en gutt fra før... Blir spennende å se.

Kjenner også en som har 5 døtre med 2 forskjellige damer...

Hmmm, er ihvertfall litt merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...