Gå til innhold

Jippiii,fått time til samtale på Riksen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal inn om bare 17 dager:-)

håper vi slipper å vente 9mnd på å komme igang med behandlingen....

nå har vi hverfall en dato å forholde oss til:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott dollypopp! Da blir det fart i sakene skal du se! Håper det går fort for dere! Selv har jeg nerver for å bestille lap!! Nekter å ta narkose. Om de kan gjøre detmed lokalbedøvelse er det greit, men det sa gynekologen min at de ikke gjør...så da! Dermed blir mulighetene for å finne tette eggledere el endo, omdet er det som feiler oss....umulig!!! Går fortsatt og venter på et mirakel, så jeg slipper sykehuskorridorer!

Lykke til

Skrevet

JIPPI!!! Så bra for dere!!! *Krysser fingrene for at dere kommer i gang så fort som mulig**

Skrevet

takk!!

ett skritt nærmere:-)

det er ikke skummelt med narkose!

har fått det 2 ganger de siste mnd.....

du sovner på 1 sek,rekker ikke å reagere en gang.

synes du skal gjøre det jeg,er mange som har god

effekt av det!

tenk om det er det som skal til for å fange spiren....

klem:-)

Skrevet

Hmm! Kanskje vi satser på det dersom ikke sommeren blir fruktbar! Hjelper kanskje med en utblåsning!haha! Får iallefall avsluttet denne hersens "utredninga". Hadde forestilt meg at om jeg noensinne trengte å få utredet noe som helst måtte det ha blitt hodet mitt.....hehe!velvel..må snart akseptere at vi kanskje trenger hjelp!! Betryggende å høre at det hele er fort gjort iallefall!!! Klarer bare ikke tanken på at noen skal stike noe inn i buken min og så skal jeg være ute av stand til å si fra dersom det gjør vondt...ahhhh! har angst for å få noe i navlen i våken tilstand og jeg!

Skrevet

Oi, kjempebra Dollypop!

Foedte paa Riksen jeg og var superfornoeyd med det. Flinke folk, masse fagfolk og da er du i gang. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...