Helene <3 Sarah Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Her sitter jeg, tjukk og brei med 6 uker igjen til termin. Har hatt problemer med søvnen spesielt de siste ukene, i tillegg til bekkenløsning, ryggplager, halsbrann og alt det andre tullet som følger med det å være "strandet hval".. Har hele tiden nytt det å være gravid, men nå kjenner jeg at søvnløshet og smerte tærer noe innmari på psyken min. Hadde noen år tilbake depresjoner og er livredd for at dette skal ta overhånd nå når jeg ikke har nok energi til å kjempe imot. Har bare SÅ lyst at barnet skal bli født slik at jeg kan få kroppen min tilbake!! Har lyst til å ringe jordmor og snakke med henne om dette, men vil ikke fremstå som bare hysterisk eller utålmodig.. Kjenner desverre at det eneste som holder utbruddene tilbake er at jeg ikke har energi til de. Dagene blir stort sett lange og apatiske.. Det kan vel umulig være bedre for bebis å være i meg når jeg har det slik enn å bli født noen uker for tidlig?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jeg har det på samme måte som deg..har 4 uker igjen..tror det er VELDIG vanlig å føle det sånn som du gjør det nå..det nærmer seg slutten og utolmodigheten slår inn...sliten og lei.. men hvis du syntes det er sååå forferdelig burde du nok snakke litt med jordmor..du er nok ikke den første som hun har den samtalen med.. lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå