Gå til innhold

uff nei no er jeg veldig usikker her :(

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid sagt jeg vil ha ks pga ekstremt fødselsangst,Jeg har ikke fått det innvilget enno men prøver på det .

De siste dagene har jeg fått helt panikk. tanken på og ligge våken under ett inngrep?? :( tenk hvist man begynner og skjenne noe lr at de gjør nmoe feil =??

og tanken på og føde er jo helt forferdelig. det har jeg ikke lyst til så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre . ungen må jo ut.og jo mer det nermer seg jo mer panikk får jeg ,, uff

NOEN GODE RÅD??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8843037-uff-nei-no-er-jeg-veldig-usikker-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville valgte keisersnitt. Det er mye mer kontrollert enn vanlig fødsel - og dessuten tryggere for barnet.

Flere barn har dødd under vanlig fødsel de siste årene - men så vidt jeg vet, har ikke et eneste barn dødd under planlagt keisersnitt.

har dere ekstrem angst, vil dere sikkert også kunne få narkose.

Lykke til!

Hei! Jeg tok keisersnitt for tre år siden. Ikke fordi jeg ville, men barnet kom to måneder for tidlig og hadde fått navlestrengen rundt halsen. Jeg var våken, men kjente jo at de (legene) romstrerte ned i der. Ellers var det helt smertefritt å ta selve keisersnittet. Ulempen er at det tar tid å komme seg etterpå. Alle magemusklene blir kuttet tvert av, så jeg hadde store problemer med bevegeligheten i mange uker. Bare det å reise seg i fra sengen var problematisk. Såret var også vondt og jeg har fremdeles ikke fått førligheten tilbake i huden rundt. Jeg har nå to uker igjen til termin på barn nummer to og krysser fingrene for at jeg skal slipper keisersnitt denne gangen da jeg tror det er bedre å føde på normalt vis. Du får uansett ha lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...