Gå til innhold

Solskinnssnuppa'er med babylyst - Uke 14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei snuppe - den snuppa - flere snupper - alle snuppene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann alle sammen:) Nå skinner påskesola og alt er helt topp. Jentungen er på fjellet med farmora og farfaren, og jeg og kjæresten har "fri" i helga:) dagene går med til å besøke venner og kjente, og å pleie forholdet. I kveld skal vi besøke et vennepar som har innvitert oss på taco. Taco er favorittmaten vår, så vi gleder oss masse:)

Ønsker dere alle en fortsatt fin påske:)

Skrevet

Hei *siv*

Håper taco middagen var fin!!! Vi spiste ovnsbakt sei med spinat, squash og nypoteter til middag idag - nam!

Dagen idag har igjen vært preget av oppussing - men det nærmer seg nå! Vi begynner å bli mektig fornøyd!

Ellers ikveld har vi inntatt store mengder hjemmelaget kakao og sett "Love Actually"! Det er bare en av verdens mest romantiske filmer! Jeg smiler ennå fra øre til øre!!!

Skal krype meg til køys jeg nå! Sov godt alle man alle!

Natta

Skrevet

Hei på alle sammen :o)

Da er påska snart slutt for denne gangen. Ikke lenge til sommeren nå.

Går det bra med oppussing av verandaen, Bellababy? Hvordan går det nå som det begynte å snø litt?

Har akkurat sendt samboer ned etter pizza. Blir kjøpemiddag her i dag. Det er nammis det ;o)

Var en tur i Sverige i går, på skikkelig harrytur. Kjøpte masse kjøtt, så egentlig skulle det jo være en fryd å lage mat i dag, meeen.. Godt når andre lager den også!

Skrev på et annet innlegg her i stad at sambo har en "veldig lyst på baby dag". Om det er fordi han har flydd helikpoteret sitt for første gang i dag, vet jeg ikke. Han sa i allefall at vi kan prøve litt senere i dag. Tror faktisk jeg har eggløsning i disse dager, så det kan jo være at skuddet sitter med en gang. Alt ble plutselig veldig virkelig akkurat nå. iiiiik :o/ Ender jeg opp med kalde føtter?

Har det vært en grei påske selv om det ble arbeid, maggimor?

Ha en fin kveld alle sammen.

Skrevet

Hei

Skal vi ha noen rutine på hvem som starter en ny tråd hver uke?

Kan fort bli rot hvis det for eksempel blir startet 3-4 nye tråder i morgen...??!!

Skrevet

Hei *siv*!

Det var et godt spørsmål... hadde tenkt å opprette en ny tråd selv imorgen tidlig og kan godt stå for den oppgaven om det passer?!?

Hadde tenkt at det kunne være greit å ha en lignende tekst som åpning hver uke (som den over) i tilfelle det skulle komme nye som klikker seg inn og vil vite hva som foregår i tråden! Høres det greit ut?? I tillegg tenkte jeg det kunne være greit med en liste over nickene til dem som skriver i tråden... Kanskje med bosted og alder bakom??

Håper alle har hatt det kjekt i påsken... snart er den over!

Til *MIAMI* - oppussing måtte fortsette litt innendørs idag da snøen begynte å dale ned! Har pusset ned et stort flott spisebord idag, beiset den og lakkert den! Skal si jeg er fornøyd gitt!

Nå blir det til sengs!!! *Gjesp*

Snakkes imorgen!

Skrevet

Det var faktisk blitt mandag alt - det så jeg ikke! Jøss så tiden flyr når du har det gøy!

Oppretter en ny tråd jeg da!

Nattaklem

Skrevet

Ennå ikke kommet meg i seng jeg da... Måtte vise sambo litt hva jeg fordriver tiden med her inne - han syns det var gøy!

Glemte tidligere å "gratulere" *MIAMI* for mulig prøvedag!!! Wow - for en følelse! Superglad på dine vegner Solskinnssnuppa - og bittelitt misunnelig! Håper det blir klaff!!!

Nå en endelig nattaklem!

*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...