Gå til innhold

Solskinnssnuppa'er med babylyst - Uke 14

Anbefalte innlegg

En velkomst hilsen til alle som ønsker å bli med i:

"Solskinnssnuppa'er med babylyst"

Her blir det hver mandag (ca.) startet en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene!

Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder!

Et par ønsker:

- Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene)

- Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon)

- Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på.

Ønsker ellers alle velkommen! Ikke vær redd for å bli med - her er det plass til mange!

Solskinnsklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8842916-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jente 29 her. Dette må da være riktig plass for meg. :) Sluttet på p-pillen for 4 uker siden, og ENDELIG i dag kom mensen. Har et ønske om å komme inn i en syklus igjen før prøving. Men det kan jo hende det tar lang tid....vi får se hvor lenge vi venter. Det viktigste er at jeg må bytte blodtrykksmedisin. Har time hos legen om en måned, så kanskje vi får klarsignal etter det...*veksler mellom håp og skrekk* hehe. Det blir vel prøving til sommeren tipper jeg. Hvem vet hvor lenge man må vente, sant, eller om det er fullklaff første pp.

Håper å få være med i gjengen deres. Trenger noen å dele tanker med, og gleder, spenninger, tårer, alt som måtte komme. Er litt engstelig pga høyt blodtrykk, at det skal forverre seg. Men jeg får heller gå på med godt mot og håpe på det beste. :)

Folat, multivitaminer og omega-3 har jeg spist en mnd allerede...;)

Jeg blir gjerne med på denne tråden.

Jente på snart 24 her. Sitter her faktisk med et pittelite håp om at det kan være en spire i magen min allerede. Vi ble litt revet med her for noen dager siden - "glemte" å hoppe av i svingen.

Blir veldig glad om det er noe på gang, men blir heller ikke knust hvis TR kommer. Vi har uansett en plan om å bli prøvere i løpet av juni.

Sluttet på p-piller for snart 2 mnd siden, og det virker som kroppen har gått tilbake i en syklus :o)

Nå har jeg akkurat kommet inn igjen etter en kjempefin tur med hunden vår. Vi har en liten, kullsort labrador på snart 8 mnd. Hun skal etterhvert bli søkshund i forsvaret. Blir veldig leit å gi henne fra seg, men satser på at det er en baby som overtar oppmerksomheten etter henne ;o) Som sagt så har vi akkurat vært ute og gått tur. Det var kjempedeilig! Fikk masse energi til å ta vårrengjøring :o)

Bor i Lommedalen - og her er det helt utrolig fine turmuligheter. Til dere som bor i Oslo og omegn; dere bør absolutt ta turen ut hit!

Godt du minte meg på folat og multivitaminer, LittleMermaid! De hadde jeg faktisk glemt å ta til nå.

Ha en strålende dag alle sammen. Kjempeidè å starte denne tråden!

Velkommen skal dere være LittleMermaid og Lillema!

Håper dere trives her i tråden! Her er plassen for å lufte alle tanker og slikt...

Til LittleMermaid

- Kommer navnet fra filmen?? I så fall - et godt valg!

- Blodtrykksproblemene høres ikke noe gøy ut... Hva kommer det av?? Vet du det?? Håper uansett at det finnes en løsning for deg og at baby-prøving kan startes med hell!

Til Lillema

- En 8mnd gammel labrador... Nydelig! Vi har lyst på hund.... dvs. jeg har det og sambo går sannsynligvis motvillig med på det! Liker veldig sjokolade-labrador og golden retriver. Var på tur i gå og så en Lagota (tror det er sånn det staves) - den var super søt!

- Har ikke vært i Lommedalen - men kanskje en gang i fremtiden!

- Folat og greier... Har faktisk begynt å ta det jeg også... Litt tidlig kanskje siden jeg ikke aner når vi skal begynne å prøve... men de sier at man må ha tatt i min en mnd før graviditeten, og hvem vet når det skjer... og det skader det vel ikke å ta det!

Er det forresten noe som har sett "The Holiday"?? Sitter og ser på den nå... Den er bare så bra!!! Blir helt mo innvendig av deler av den, og smilet brer seg stort fra øre til øre! Er en håpløs romantiker!!!

Solskinnsklem!

Kan vel legge inn litt om meg selv her i tråden...

Jeg er en jente på 26 år som sammen med min fantastiske samboer er kommet frem til at vi ønsker oss barn! Jippi! Er det ikke den beste følelse i verden å få vite at mannen i ditt liv tenker "Ja, min kjære, jeg vil at du skal være mor til mine barn!"

Men så var det det at jeg for øyeblikket er langtidssykemeldt og i prosessen til å komme med tilbake i yrkesaktivitet. Jeg må først finne meg en ny jobb... og deretter klare å beholde den! Det er et krav jeg har satt meg selv, for at barnet mitt skal ha frisk mor og best mulig utgangspunkt! Så ingen eksakt dato akkurat! Tar det litt som det kommer og meninger er til for å forandres ikke sant???

Jeg er ellers ferdigutdannet sykepleier men studerer også akupunktur. Jeg bor i Oslo ved Majorstua og er glad i lesing, filmer og håndarbeid.

Det var litt og meg!

Da er jeg på plass her inne også!

Til dere jeg ikke har møtt før så er jeg 23 år, samboer på 24. Vi bor i en liten leilighet i Drammen, men håper å flytte til noe litt større om et par måneder. Vi har pratet om dette med barn en god stund, men nå begynner det å nærme seg prøving. Slutter med pilla i mai/juni. Har en stedatter på 6 måneder (hun var gravid før jeg møtte samboeren min).

Jeg har vært syk et par år med kreftsykdom. For øyeblikket er jeg helt frisk! Og kan slutte med alle medisinene jeg går på for en liten periode. Da mente legen min og at det kunne være en fin ting og bruke den perioden på å få barn!

Så da er planen enkel og grei: baby i løpet av 2008! Gleder meg!!!

Annonse

Hei Maggimor...

Kjekt å høre fra deg igjen!

Hvordan gikk det med husvasken i helgen? I løpet av uken begynner vi å pusse opp verandaen! Gleder meg! Blir eller utsatt med påskeplaner - vi har en syk kattepus vi må være hjemme med! Leker kattemor om dagen!

Visste ikke at det var kreft du hadde slitt med!!! Godt at du er helt frisk nå da!!! Det her må vi snakkes mer om!!! :)

Løper på kjøkkenet og skal lage middag til "mannen" min! Han kommer nok hjem snart!

Det ble så godt som null vasking i helgen. Men jeg har lovet meg selv å få tatt litt av det i kveld i allefall. Skal bort med ei venninne nå og prate sladder, så kan jeg jo heller støvsuge gulvene når jeg kommer hjem igjen. I morgen er det jobb... Igjen...

Har en pus her også. Hun er for tiden på slankern.. he he.. hun begynte rett og slett å bli feit. Jeg badet henne i helga da. Det skal jeg ha en liten pluss for! he he. Selvom jeg var hennes nye hatobjekt den kvelden. Kan trygt si at katten min ikke er spesielt glad i det å bli badet.

God formiddagen jenter.

Sitter og psyker meg opp til å dusje. Har legetime kl 14.30, og bær vel egentlig vaske håret før jeg drar dit.

Sliter med en ekstrem hodepine for tiden. Kommer veldig takvis, og den slår meg helt ut! Må bare trekke meg tilbake på et mørkt rom hvor det hverken er lys eller lyder.

Hadde en bra dag i går, så fikk vasket og ryddet en del i huset. Får ikke så dårlig samvittighet av å sitte på rompa i dag da ;o)

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra lillema, som har skiftet nick.

Huffa.... Det hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt! Er det migrene lignende smerter - for det har kjent godt på egen kropp - og det er rett og slett forferdelig!

Håper legetimen gikk det bra med!

Kattevask ja... har ennå til gode å måtte vaske mine... de er flinke å holde seg rene og myke og pene begge to... Bortsett fra de hvite potene til han ene - de må ha en vask i ny og ne (spesielt etter vinteren med mye salt og støv). Da bli han steikeforbanna og unngår meg resten av dagen - og ser skikkelig morskt på meg! Men men... må man så ma man!

Håper dere alle får en kjempe fin påske om det ikke blir så mye prat her inne!

Solskinnsklem!

Da kan man trygt si at alt er tilbake til det vante på jobben igjen... Vært på dagvakt i dag og skal jobbe hele helga, for sånn er turnusen min... Men at jeg plutselig skal på nattevakt igjen i dag... Uff jaja... Jeg får legge meg noen timer og sove litt da... Så jeg holder ut i de små timer... Er rød dag i morgen så det lønner seg jo! Deilig når lønnslippen kommer i allefall!

Håper dere andre får en litt mer interessant påske enn det jeg gjør i år!

Hei hei alle sammen!

Litt usikker på dette med å svare på siste link da det er litt forskjellig praksis her.. men forrige gang jeg kastet meg inn i gjengen svarte jeg på første innlegget og endte sist, så det kan kanskje fungere det og?

Var veldig mye koselig lesing her inne, skulle nesten ha svart på alle innleggene men har desverre både dårlig husk og ekstrem hodepine idag :s

Nå er det påskefri (dvs jeg har jo "fri" hele tiden.. men endelig har sambo og mange andre fri, merker stor forskjell på fridager kontra hverdager gitt). og vi reiser på fjellet imorgen. Gleder meg som et barn, kanskje litt slemt med slike innlegg rett etter en som må jobbe *rødme*, men om det er noen trøst hadde jeg mer enn gjerne bytta (gått på rehabpenger i 1 år som er den store grunnen til at jeg er her på venting...)

Er det flere enn meg som er ekstremt babysyke for tiden?? Er helt på tuppa, og det er lenge siden sist. Og sinnsykt vanskelig å holde igjen- har så lyst på en sånn søt liten baby jeg og.. Ser babyer og vogner overalt... ååååhhh!!!

Men ellers gleder jeg meg også på den andre siden til å drikke vin og kose meg i påsken. Blir en tur til campingen i hemsedal med et vennindepar og stakkars sambo.. hehe.. kan bli litt mye kakling...

Benytter anledningen til å ønske allle her inne en riktig så god påske, og lykke til i ventingen :o)

Nå føler jeg meg som verdens beste kjæreste ;o)

Samboeren min har bestemt seg for å oppfylle en guttedrøm, kjøpe fjernstyrt helikopter (!!!). Prøver å legge meg mest mulig ut av dette, la han styre med det selv. I allefall - han har holdt på i uker med å skaffe alle deler til dette. Selve helikopteret var det litt usikkert når kom inn til butikken, men han ble lovt før påske.

Håpet det skulle komme sånn at han fikk hentet det selv, men i og med at han har htt 4 dager på vakt (jobbe i HMKG) så det mørkt ut.

I dag tidlig ble jeg vekket av en telefon om at helikopteret var kommet inn til butikken. Desverre var det en del som manglet i leveransen, men en butikk i Hønefoss kunne levere denne delen.

Vi bor i Bærum, og det endte med at jeg måtte kjøre først til Garden, for å hente den ene bilen. Da jeg var kommet halvveis dit, fant jeg ut at jeg manglet nøkkelen til denne bilen. Tok en frekk usving, og kjørte som f... hjem igjen for å hente denne. Kom meg til Garden, fikk byttet bil, og deretter bars det til Skaugum for å få bankkort og forklaring på hva jeg skulle kjøpe.

I dag er jo den store utfartsdagen, og det virker som alle veier fører til Hønefoss. Det var MANGE biler. Kom meg til slutt til Hønefoss, fikk kjøpt delen og raste inn til Oslo igjen. Der fikk jeg helikopteret, og nå er jeg endelig hjemme igjen!

Det minste han kan gjøre nå, er å sette på meg en unge! ;o)

Ble litt langt dette, men måtte bare få det ut.

Forresten, da jeg var ute og kjørte, fikk jeg en telefon. Nok en gang telefonselger (blir nedringt av disse om dagen!). Denne gangen var det fra bileiernes avholdsforbund, eller no sånn. Hun jeg pratet med, var så hyggelig til å begynne med, men da jeg sa at jeg ikke hadde mulighet til å støtte dem i nærmeste framtid (av prinsipp gidder jeg ikke støtte telefonselgere), ble hun furten. Begynte å argumentere om at de skulle sende meg en giro, derfor ble det jo ikke før om 2-3 uker at jeg skulle støtte. Blir så provosert av sånne ting. De har ingenting med hvordan min økonomi er. Hvis jeg ikke vil støtte nå, eller om 1 mnd, så er det opp til meg. Det er akkurat sånne opplevelser som gjør at jeg ikke gidder å støtte telefonselgere lenger.

Nå kommer sambo snart hjem, gleder meg til en påske sammen med han :o)

God påske til alle sammen.

Annonse

Hehehe.. det må jeg virkelig si var en KJEMPEINNSATS!!! Så heldig kjærste du har ;) Håper han er like snill tilbake, hvis så må jo dere ha et kremforhold.. :o)

Er utrolig lei slike telefonselgere selv.. Men får nesten litt dårlig samvittighet hver gang jeg sier nei..

Glad påsk!

Hei og velkommen Barnkanskje?!!! Du er jammen ikke alene om enorm babylyst for tiden... Er det våren kanskje?? Legger ihvertfall merke til alle barnevogner og babymager og kjenner et sug innvendig - men akkurat idag skal fornuften seire (dvs. "Ja, det er riktig å vente")... Men hvem vet hva morgen dagen bringer...

*MIAMI* - jeg er mektig imponert! Jammen stiller du opp for typen! Og hvis han er en sånn super gutt så fortjener han vel det! Er enig med barnkanskje? når hun sier at hvis han er like snill tilbake så må jo dere ha et kremforhold - og det er jo akkurat det som trengs til en liten familieforøkelse!

Min egen super gutt er blant verdens snilleste! Og jeg vet å sette pris på det! Idag har jeg en dårlig nakkedag - det iler som lyn i hele nakken og ligger nå på sofaen, godt innpakket av en fantastisk mann, med varmepose og tepper og han løper til og fra med te og kyss på pannen!

:)

Høres ut som kjæresten din er like snill som min Bellababy! :o)

Det er så fint når de viser sine myke sider. At de tar vare på oss og bryr seg. Det gjør i allefall meg sikker på at jeg har funnet "den rette"!

Var ute og handlet i stad og jeg tror ikke vi skulle ventet helt til i dag med å kjøpe lammelår. TOMT! :o(

Får ta en HARRYTUR til Sverige. Kanskje de har der..?!

Har dere noen tradisjoner på hva dere spiser i påsken?

Tror det blir kjekt å være hjemme denne påsken. Så og si alle naboene er borte, så vi har hele gaten alene. Kan herje så mye vi bare vil med hunden vår. Sitte på trappen, drikke solo og spise kvikklunsj mens bikkja løper som et prosjektil opp og ned gata. Kan det bli bedre?! ;o)

Skal dere andre ha hjemmepåske, eller reiser dere bort?

God bedring med nakken Bellababy! Høres ikke godt ut, men flott at kjæresten tar seg av deg :o)

Til Barnkanskje?: God tur til påskefjellet!!! :o)

HALLA BABES:) jeg vil gjerne være med...har ei jente på straks 15 mnd,og vi har bestemt oss for å prøve å få baby innen jan-august 08:) så straks begynner vi å prøve.. jeg hadde bestemt meg for å gå ned 10 kg til før jeg skulle prøve på en til,men jeg klarer ikke holde ut lenger..er så babyklen.jeg skal prøve å trene å gå ned i vekt underveis i prøvinga da:)

jeg er 22 år gammel og bor i trøndelag..skulla vell egentlig ha skifta nick,i å me at jeg har en del kjente her inne..hmm..men men...det går bra. Jeg er arbeidsledig,men søker jobb.min samboer er fast ansatt.

vi har vært sammen i 7 år i mai,og forlovet siden slutten av 03:)

er så spent,å gleder meg til å starte med prøvinga,håper bare vi lykkes så slipper gå å vente i maaaange mnd..:)

ønsker alle her inne lykke til videre;) krysser fingre for alle:)

God skjærtorsdagsmorgen til alle solskinnssnuppa'er!!!

Velkommen skal du være Dekita!

*MIAMI* - hørtes deilig ut å være eneste i gata! Kan nesten føles sånn her i Majorstua også... Stille som bare det!

Nå skal vi straks i gang med å pusse opp verandaen! Skal bli så fint!

Takk for godbedringsønskene - er en del bedre idag!!!

Kos dere videre enten hjemme eller på fjellet!

Solskinnsklem

God morgen alle sammen! Nå har jeg nemlig stått opp! haha... Var på nattevakt i natt, og jeg elsker å sove så da har jeg ingen dårlig samvittighet what so ever... Men har fått ordnet meg en god deal da. Skal på nattevakt igjen i natt. Og så får jeg fri fredag kveld og jobber kveld lørdag og søndag i stedet. Da har jeg plutselig en hel kveld fri i påsken! Woohoo! he he... Så middagen i dag blir en liten medium kebab. Påskematen sin det!

God påske alle sammen! Håper deres påske er litt bedre enn min! Selvom jeg tjener fett denne helga..

*Siv* (ei som var en av de første solskinnsnupa'er da vi snakket under tråden "venter på klarsignal - er det flere???") har kommet med følgende geniale forslag:

Tenkte kanskje vi kunne fortelle litt om oss selv ved å svare på enkle spørsmål. Marker punktene, klipp dem ut og lim dem inn i svarboksen, og svar på det du ønsker. Hvis det er flere punkter dere vil si noe om er det bare til å tilføye.

Her er hennes svar (som kom inn under en annen tråd med samme navn)

Navn (bare hvis du har lyst): Siv

Alder (din og kjærestens): Jeg er 23, han er 26

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg går på sykepleien (ett år igjen), han er delesjef på Bavaria

Hvor lenge har dere vært sammen: 8 år

Interesser: Det er vel ikke noe jeg skikkelig "brenner" for. Jeg trener på treningssenter, men det er vel ikke akkurat min største interesse (!). Jeg er glad i å reise og drømmer om å reise til Thailand eller Maldivene. Jeg liker hunder, spesielt hunden min, Tassen:)

Sivilistatus: Samboer- har vært forlovet i 7 år. (på tide å gifte seg nå)!

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Vi har en datter på 6 1/2 år.

Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg vil ha 4, han vil ha 2. Da blir det kanskje 3 ;)

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Starter prøvinga om ett år! Skal være gravid innen juni neste år!!!!

Navn hvis det blir gutt: Leander, Daniel, Jonas, Alexander, Andreas +++

Navn hvis det blir jente: Nora, Ida, Madelene, Linnea, Synne, Emilie, Julie osv.osv.

Her er rosered sine svar (som også kom inn under en tråd med samme navn)

Navn (bare hvis du har lyst):

Alder (din og kjærestens): Jeg er 23, han er 26 (snart 24 og 27)

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg er førskolelærer i fast jobb, han er selvstendig.

Hvor lenge har dere vært sammen: 2 år ( føles som 10)

Interesser: Har ingen store hobbyer, liker å lese bøker og prøver å trene litt..

Sivilistatus: Samboer.

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Nei

Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg vil har 2 eller 3, men sambo vil vel helst ha ett fotballag... hehe

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Ikke helt avgjort enda, men starter vel innen 2007 er over.

Navn hvis det blir gutt: Adrian, eller noe annet...

Navn hvis det blir jente: Jeg syns Tuva er fint, men sambo er ikke helt enig....

Håper det var greit at jeg kopierte deres svar inn her og at dere blir med på praten! Begynner å bli en god bunch nå!

c")

Da får det være min tur å svare:

Navn (bare hvis du har lyst): Ganske avslørende navn (tror det er bare 5 i Norge) så holder meg bare til *Bellababy* eller *S*

Alder (din og kjærestens): Jeg er 26, han er 29

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg er utdannet sykepleier og studerer akupunktur og han er fysioterapeut og studerer osteopati.

Hvor lenge har dere vært sammen: snart 9 mnd! :-D Og 9 herlig mnd!

Interesser: Jeg elsker å lese... Har alltid en god bok med meg og ti som venter på å bi lest! Og jeg ser masse film (gjerne om og om igjen!) Også liker jeg å bruke mine kreative evner - håndarbeid, skriving, design og mye mer! Hva mer... jeg er glad i dyr (har to katter - begge med navn på B) og jeg vil svært svært gjerne ha en hund eller to en dag! Men ikke helt sikker på rasen ennå - også må jeg klare å overtale sambo først også!

Sivilistatus: Samboer - omtrent helt fra dag 1! Og med drømmer om mer...

Hvor mange barn ønsker du/dere: Vi har begge lyst på 4 barn!

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Det varierer litt - men statusen for øyeblikket hviler på over jul eller til neste sommer.

Navn hvis det blir gutt: Hmmm... Siden vi begge har familie i utlandet (England og Nederland) blir det nødt å være navn som lar seg uttale både på norsk/engelsk/nederlandsk - og det er jammen ikke lett å finne skal jeg si deg!

Navn hvis det blir jente: Samme gjelder her og det er kun her vi har funnet et forslag - men det holder vi hemmelig for øyeblikket!

*S*

Maggimor - hva skal du gjøre nå med din eneste frikveld i påsken???

Og alle dere andre - nyter der påsken???

Både igår og idag holder vi på å pusse opp verandaen! Det blir slipt maling og pusset så støvet fyker. Hagemøblene står til tørk etter 2. lag med lakk og frøene er sådd i bittesmå bokser, så det kanskje blir blomster til de nymalte blomsterkassene... Det blir så fint asså!!!!

Nyter nå en velfortjent hvil med en kattepus som sover på fanget og en til som ligger over føttene mine! Hva jeg ikke hadde gitt å bli gjenfødt som pus!!!

Får vel opp og begynne på 'an igjen!

Solskinnsklem

Planen i dag er minst mulig altså... Jeg har utrooolig lyst å dra ut å spise biff! Men siden samboer var på fylla i går tror jeg det er litt utelukket.

Så tror det blir en slappeav dag. Kanskje gå en tur til byen og spise en is eller noe...

Bu.. Jeg vil og ordne hage og plante frø og sånn. Men ser det som waste of time i og med jeg håper å ha flyttet innen sommeren. Så da får det vel nesten vente tenker jeg!

Navn (bare hvis du har lyst): Margrethe

Alder (din og kjærestens): Jeg er 23, han er 24

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg er sykepleier på smitteposten i Drammen, han er forskalingssnekker

Hvor lenge har dere vært sammen: 1 år

Interesser: Tja... Glad i håndarbeid, fryktelig flink til å gå på kafè. Ellers er det ikke stort mer jeg heller brenner for. he he

Sivilistatus: Samboer.

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Han har en datter på 6 måneder.

Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg vil ha 3, og tror nok han er med på den.

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Hvis alt går etter planen er det prøving i mai/ juni.

Navn hvis det blir gutt: Leander, Theo, Sander

Navn hvis det blir jente: Julia, Nora, Amalie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...