Gå til innhold

I dag har jeg meldt meg inn på grete rode kurs!!


mamma til to=)

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer? Håper jeg kan gå ned 1 kg i uken.. Jeg ammer fortsatt, er det noen flere som har gjort det under grete roede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke gått på Grete Roede-kurs, men har en mor som har gått på det flere ganger, så jeg kjenner prinsippene svært godt. Jeg slanket meg 15 kilo på 4 mnd ifjor! Og det beste av alt er at du ikke er sulten! Min mor spiste faktisk mer enn det hun vanligvis gjør når hun gikk på GR, men hun spiste mer riktig.

Men faren er at det er lett å gli ut igjen når du er ferdig og skal gå tilbake til et normalt liv, så jeg vil anbefale deg å ta et stabilitetskurs etterpå. Der lærer du om hvordan du skal spise for å holde vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer og går på Grete Roede-kurs. Når man ammer, skal man spise mer enn de andre. Så det er helt å gå ned i vekt, selv om man ammer. Men man bør ikke gå så fort ned i vekt. Selv har jeg tatt av meg 8-9 kg på 2 1/2 mnd. Har ikke vært så veldig motivert de siste ukene, så jeg har ikke tatt av meg noe den siste tida. Men jeg føler meg mye mer vel nå enn tidligere og er fornøyd med resultatet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har gått på Grete Roede og amma samtidig. Dei vekene eg fulgte oppskrifta til punkt og prikke gjekk eg ned ca 1 kg. Var eg litt slappare gjekk eg ikkje så mykje ned.

 

Gjekk til saman ned 13kg på to kurs (16 veker).

 

Eg er gravid no, så skal ikkje gå ned i vekt, men så snart kvalmen gir seg har eg tenkt å melde meg på kurs igjen, for å unngå å legge på meg like mykje som eg gjorde sist (25kg...). Har fått "lov" av legen til ikkje å legge på meg så mykje, så sant det er pga sunt kosthald.

 

Lykke til på kurs, det var i alle fall redninga for meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...