Gå til innhold

Noen som kjenner liv?

Vektbaby, prinsesse 07 + spire

Anbefalte innlegg

Jeg er i slutten av min uke 14 og tror jeg kjenner liv. Det er som noe som kiler meg på innsiden, har aldri opplevd det før så kan ikke skjønne at det kan være noe annet heller.;) I begynnelsen kjente jeg det bare av og til, kanskje en gang til dagen, men nå merker jeg det bare mer og mer. Opptil flere ganger daglig. :) Er det flere som har begynt å kjenne at det er aktivitet i magen? Er en utrolig spennende og rar følelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8842538-noen-som-kjenner-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er utrolig kjekt! Og overraskende at jeg kjenner det så tidlig. Jeg var forbredt på at jeg måtte vente noen uker enda før jeg kunne kjenne bevegelse, men nå er jeg ikke i tvil om hva det er. :)

Annonse

Jeg kjenner liv, er i uke 14 nå og har kjent det en ukes tid. Ikke hver dag og det er ikke mye hver gang.

Er tredjegangs og kjente liv i uke 17 med førstemann, som vel også er litt tidlig til å være førstegangsfødende og i uke 14 neste gang...

Det er utrolig koselig, når jeg sier at huleboeren gir seg til kjenne kommer alle løpende til å vil kjenne, men så langt kommer det aldri to bevegelser på rappen, og de kjennes ikke utenpå...

Samme her, hehe.. Jeg tror jeg har kjent liv en stund, men er usikker på om det er det likevel siden det er tidlig og vi venter vårt første barn. Jeg har en venninne som mente hun kjente det like tidlig som meg, og hun har også bare et barn. Kjenner det gjerne når jeg sitter i ro, eller hvis jeg stresser med noe. Hmm.. Jeg får bare vente å se så finner jeg nokut om det er babyen jeg kjenner eller om det er noe annet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...