Gå til innhold

Noen her som er midt i utdannelsen sin og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som holder på med utdannelse og er gravid? Eg er til sommeren halvveis med utdannelsen min. Er gravid i 4 uke. Er det noen andre som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i utdanning. jeg holder på med mott første år av 3... så til sommeren har jeg to år til. jeg er gravid i 9 uke, men har ikke bestemt meg hvordan jeg skal gjøre det med tanke på permisjon og skole...

Skrevet

Til sommeren har jeg ett år igjen av utdannelsen min, og har termin i november. Satser på å gå på skolen så tett opp til fødselen som mulig og dersom jeg er i fin form kommer jeg til å starte igjen i januar. Får bare ta det som det kommer:)

Skrevet

ferdig meg første året mitt til sommeren, har ei datter fra før og termin i oktober.. er usikker på hvordan det skal løse seg med skole- men lurer på å ta et fag likevel-får å se hvordan det går..

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har fått min første da jeg gikk første året på jussen. Går 4. avdeling nå og skal ha nr. 2 i november:)

Skrevet

jeg gikk på skole da jeg ble gravid med min første, da gikk jeg mitt 2 av 3år, hadde da termin i oktober...jeg begynte på skolen igjen på høsten og gikk i ca 2 måneder, da fikk jeg fødsels penger fra skolen og fødselsstipend:) og jeg kunne da velge om jeg ville begynne rett etter sommerferien på skolen ijen eller om jeg ville ha et helt år fri... jeg begynnte når guyyen min var 10 måneder,det var fælt å sende han i barnehagen da han var så liten men jeg er så glad for at jeg gjorde det og ble ferdig med skolen:)

er nå hjemme med han dette året og vi stor koser oss:)

Skrevet

Jeg går mitt 3.år og studerer Homeopati og er 10 uker på vei :-)

Det 1.året var jeg også gravid, men fortsatte å studere uten permisjon. Det gikk veldig bra! Jeg kommer til å føde 1 måned før jeg er ferdig på skolen.

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Heisann!

Jeg er halvveis på medisinstudiet til sommeren, har da tre år igjen:) Og håper jeg er gravid nå (IKM denne uke)...

Skrevet

håper me kan dele erfaringer og tips med hverandre :)

Erisa: ønsker deg mye lykke til :) Håper du joiner meg å få en desemberbaby :)

Skrevet

Jeg gikk siste året på videregående da jeg var gravid med min første. Nå er jeg gravid med andremann og fortsatt ikke ferdig med utdanninga. Men det går kjempe fint. Er 5 uker på vei. Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg er snart ferdig med 1.året sykepleien og er 5+0.

Men, det hele var planlagt fordi!

Utdannelsen skal jeg jo gjennomføre allikevel, men kanskje ikke like fort.

Skrevet

bergensjenta!

Takk for det! Kan jo hende vi møtes på føden, jeg bor jo også i Bergen:) Testa negativt i går, men ingen tegn til tante rød, så jeg håper fortsatt:) Hadde en liten blødning for snart 2 uker siden, som jeg (naiv og optimistisk) tolket som en festeblødning...

OOooo så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...