Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 ...kjenner man EL? hehehe... Jeg har vært gravid en gang før, men jeg har vanligvis ikke helt oversikten over syklusen min.. Vi har begynt å prøve igjen nå, er i 2. pp, og i flg: "vanlig" syklus, så burde EL være i disse dager.. Typisk at mannen dro på hyttetur i går ( Men i alle fall, jeg synes jeg kjenner mens-liknenede vondter.. kan det vare EL? Vi hadde sex lørdag kveld.. hvor lenge er det disse små svømmerne lever? Og hvis jeg har EL nå, kan egget befruuktes helt fra det løsner.... Han kommer hjem i morgen, hvis det er EL i dag, "rekker" vi å befrukte da? hehehehhe.. Mange spm, er SÅÅÅ klar for en lten spire nå.. Og sist gikk det på 1. forsøk..
lupina Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Om de er friske og fine( de små svømmer'ne altså), og møteropptilmale forhold på vei opp, kan de vel leve opp til 5/6 dager derinne så mulighetene er store for at du kan bli befruktet!!! Lykke til!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Oi oi oi!!! Såå lenge?!? Så bra! Da får vi håpe at de lever leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge, og at de finner seg til rette med et lite egg... GUD, så utålmodig man blir når man først har fått det for seg at man skal blir gravid.. Spes når det gikk så fort og greit sist! (vet jo at det ikke er noen garanti for at det blir slik denne gangen da...) 1000-takk for svar!
lupina Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 optimale ...skulle det være, og egget er vel befruktningsdyktig i ca et døgn, så om han kommer hjem i morgen så er muligheten der ennå om enn noe redusert!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Hei kan prøve å svare på noen av spm. sædcellene kan leve i max 5 døgn i fruktbart sekret.Minimum er vel 2-3 dager.Så du kan bli befruktet om dere hadde samleie på lørdag.El smerter kan kjennes ut som mens murringer ja, det kjennes mer på høyre eller venstre side,alt ettersom hvilken eggstokk som slipper egget.(det må sies at el smerter er veldig varierende fra person til person) Egget lever i 24 timer så om du har el i dag skulle dere rekke det i morgen.Anbefaler deg til å kjøpe el test,da vet du det sikkert. Håper du ble litt klokere;-) Lykke til!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 2. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2007 hei hei og takk for svaret! Ble klokere ja! Som jeg sa, så har jeg ikke pleid å kjenne noe særlig til EL, i hvert fall ikke som jeg har lagt merke til, men nå er jeg jo LITT opphengt i å bli gravid, hvilket ikke er så bra.. Og da synes jeg at jeg kjenner noe.. HEhe, men det passer også med tiden da.. JEg har tenkt på de testene, MEN er redd for å blir HELT opphengt i det, så vi prøver heller bare å ha sex ca hver dag, og satse på at den sitter etterhvert.. Godt å høre at sædecelelne lever en stund, og at også egget overleverer noen timer, sånn I TILFELLE det er det som skjer nå i dag.. Da er det rett i høyet i morgen når han kommer hjem! ) Prøver å forberede meg på at det ikke klaffer da.. BLir såååååååå skuffet når det ikke kommer to streker på testen.. *jeg fortelle rmeg selv at det kan ta laaaaaaang tid* Men ialle fall, takk for svar!!
rampejenta - ny spire Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Skjønner det her ja!! Har bestemt meg for å ikke kjøpe el-tester for jeg skal liksom bare prøve å ta det naturlig.. Men angrer litt no, for no føler jeg at jeg trur samboeren til sex hver dag.. For tenk om de ikke overlever til egget kommer da?? og så driver jeg og kjenner etter symptomer på el, men siden jeg kjenner etter så hardt så tror jeg ikke helt på mine egne følelser. hehe.. ikke lett dette.. men har bestemt meg for ikke å ta graviditets test før 5 dager etter ikm.. hvis jeg greie det da.. hehe..
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 2. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2007 He he.. ja de grav. teste har jeg brukt noen av ...heheheh.. Denne gangen SKAL jeg vente til 5 dager etter IKM jeg også!!! Nå sist tok jeg den siste testen hos FUrst (fordi jeg tilfeldigvis var der), rett etter kom TR....BLÆ!!! Hadde jeg ventet LITT, så ahdde jeg sluppet skuffelsen med å få neg svar fra dem.. jaja.. Nei, det er vanskelig det her men.. Jeg prøver jeg prøver!! Lykke til til deg i alle fall!!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 2. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2007 PS. Hos osss er det stort sett mannen som er mest gira, så han er superfornøyd med at jeg er så ivrig nå...hehehehe... Han sa her en dag "skulle ønske du var sånn når vi ikke prøve rå få barn også"...Huff, stakkars! )
rampejenta - ny spire Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Ja mannen min liker at jeg maser om sex så det gjør ikke han noe.. Men jeg liker ikke å mase på folk.. hehhe..
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 3. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2007 Hehe.. Nei, det var det da! Jeg maser om alt mulig annet også, så litt mas fra eller til er sikkert ikke så farlig.. Hehehehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå