Gå til innhold

Noen med erf. med vondt i livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer så fælt nå...Jeg har plutselig fått stikke-smerter (el noe sånt) under samleie... Gjør vondt når han kommer/når han støter dypt, akkurat som om livmoren er øm. Har aldri vært noe problem tidligere, bare de siste dagene.. Noen som har ide om hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i syklusen er du da? Hvis du er rundt eggløsning, kan det jo kanskje være fordi livmortappen er mer åpen??

Jeg pleier aldri ha lik syklus fra gang til gang uansett, så er vanskelig å tolke denne kroppen. Man blir jo dessuten mer oppmerksom på alle "symptomer" kroppen gir fra seg når man blir prøver. :)

Skrevet

Sånn har jeg det nåår jeg er i syklusen rundt mens og forventet mens.. tappen er da så langt ned og han støter borti den.. VOONDT!

Skrevet

Så godt å høre at andre også har opplevd dette, jeg fikk det slik for første gang nå på søndag, var skikkelig vondt når han støtte inni meg, så dumt, sex skal jo vær kos! HAr kun opplevd dette en gang før når han var bak meg og støtte dypere enn vanlig. Venter også mens på onsdag, er helt sikkert noe som skjer rundt IKM. Håper helst TR ikke kommer før om 9 mnd da.......

Skrevet

Jeg har ofte vondt.. spessielt på høyre side, men det gjør også vondt oppover nyrene og slikt på meg da, men det er kun i visse stillinger ;)

Skrevet

Jeg hadde det slik når jeg var gravid sist:)

Skrevet

Jeg fikk også plutselig det for noen dager siden og lurer på hva det kan skyldes... Har aldri kjent dette tidligere, og mener ikke det skal være eggløsning for det tror jeg at jeg har hatt tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...