Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

jeg spurte her i forrige uke hvor man kan få tak i babyklister, og hva det het. Fikk beskjed på netspiren.dk. Men jeg finner det ikke der, og er det ikke andre steder man kan få det?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Prøvde å finne det jeg også, og det gikk når jeg bare brukte søkefeltet til høyre og skrev Berberris fructus og ikke noe mer. ( droppet comp4 eller hva det nå stod)

Prøv igjen, går det ikke skal jeg prøve å gi deg litt mer/bedre info.

Klem

Skrevet

Ja, jeg brukte og søkefeltet, men det kom ikke opp noe...vet ikke hva det ligger under eventuelt. Er det ingen steder i norge det er mulig å få tak i?

Skrevet

Jeg får den opp når jeg skriver berberis fructus.

Prøvde en gang til for sikkerhetsskyld

Vet ikke om noen andre steder det fås, er helt fersk i gamet.

Skrevet

ok, takk:) Prøver igjen jeg og da. Ganske fersk jeg og, vet ikke om det hjelper, men er vel verd å forsøke:)

Skrevet

Hei du :o)

Vet ikke hvor i landet du holder til, men selv var jeg og bestillte ny flaske i dag og dette gjorde jeg på mitt lokale apotek.

Det er Alliance apotek som jeg har nærmest, men alle apotek kan vel bestille dette trodde jeg. Jeg sa bare at jeg ville ha Berberis Fruktus D4, for det dem hadde inne var D3. Så dette skulle de bastille av homoeopat produsenten og jeg kan hente dem i morgen tidlig...

Skrevet

Takk for svar, da blir det jo litt enklere når man kan gå på apoteket:)

Noen som vet hvor lenge man skal gå på dette?..står kanskje på pakken.

Skrevet

Jeg tok 10 - 15 dråper 3 ganger daglig. Begynte ca en uke før jeg satte inn.. Men det ga ikke positivt resultat for meg.

Ønsker deg lykke til..

Skrevet

Nå har jeg bestilt det på apoteket!!

Men du har ikke brukt det denne gangen Jehn?

Skrevet

hei

jeg tokk babyklister denne gangen (mitt 4 forsøk)

og er nå gravid,vet ikke om det var det eller akupunturen

som hjalp...men verdt et forsøk:o)

Skrevet

Nusse!

Hvor lenge har du gått til akupunktør da? Og hvor ofte?

Skrevet

byhaven apotek tr.heim

Skrevet

hei.

Nei denne gangen har jeg ikke brukt det. Jeg har ikke gjort noe annet en å ta medisiner.... Ikke akupunktur.....

Ble litt lei alle de greiene.. Men tran og folat tar jeg..

Skrevet

hei igjen

gikk til akupuntøren dagen etter innsett og 3 ganger til.

de fleste tar akupuntur dagen før innsett,men jeg rakk ikke det

klem

Skrevet

Jepp, du har helt rett,det står på pakken.

Selv tar jeg 30 dr. nå før innsett, men kommer til å øke til 50 dr. etter innsett. Dette fordi jeg er så utrolig redd for å misste en gang til viss jeg blir gravid...

Jeg tar hele dosen på en gang, orker ikke dele dem opp i 3, siden det står på pakken 1-3 ganger daglig... Gjorde det til å begynne med, men det ble for stress med all medisinen jeg skulle ta på en dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...