Gå til innhold

regntrekk til quinny???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... vet dere om det følger med regntrekk på quinny freesyle 3xl comfort?? eller får man kjøpt dette ved siden av?`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det følger bare med til bagdelen, til sportsdelen må du kjøpe selv, og det koster hele 498,-... Vi har sportsdelen til quinny OG OTH nå - skal selge quinnyen med regntrekk faktisk :-)

Skrevet

Hei, Jeg kjøpte et Brio regntrekk, hørte at quinnytrekket til sportsdelen var litt knotete å få på. En venninne av meg bruker Simo regntrekk på sin, så du trenger ikke orginaltrekket, personlig liker jeg ikke Quinny-trekket siden det er gjennomsiktig.

Skrevet

Originalregntrekket til Quinny Freestyle er IKKE knotete å få på. Det er stort og godt i størrelsen. Derimot regntrekket til dreamybaggen er trangt og man må lære seg hvordan det best er å få på, så det er knotete.

Jeg valgte å kjøpe det originalet for når jeg var på babyshop og prøvde ett par andre regntrekk syntes jeg det ble alt for stor åpning, noe jeg ikke likte.

Det jeg faktisk liker best med regntrekket er at det er gjennomsiktig da sr snuppa godt ut alle veier selv om vi har regntrekket på på vogna.

Skrevet

Helt enig med deg over her.

Skrevet

Kr 498,- det var litt dyrt, vet du kan kjøpe for hundrelapp billigere!!!! DET var dyrt!

Skrevet

Jeg kjøpte mitt hos lillemille kostet 299 kr ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...