anonymus 2 små Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Sambo driver til vannvidd... Jeg har lenge vært klar for barn, men så begynte vi å prate om det. Sambo vil, men er ikke helt klar. Det er greit, jeg vil jo at vi skal være klar begge to. Men han vingler sånn frem og tilbake. Ene dagen vil han, og vi droppa kondomen, så vil han vente litt igjen.... og på med kondomen igjen... Forstår han ikke det at jeg bare blir mer og mer gira når han tar opp temaet igjen og igjen!!!! Vi prater om det sikkert ti ganger om dagen.. Først er det: Så koselig det ville vært med en liten baby... jeg har litt lyst jeg... håper litt at du er gravid nå... Så snur han på det... Det er litt tidlig enda.. Jeg vil ha mulighet til å gjøre hva jeg vil når jeg vil.. osv..
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Sett deg ned å prat skikkelig me'n.... Si det som det er, at du ikke orker å gå rundt med den usikkerheten hele tida... Om han er usikker, så kan han heller si det, men ikke ombestemme seg hele tida.. det er bare forvirrende.. Du får sette hardt i mot hardt! Du har ikke mer sex med han før han finner ut om han vil ha det med eller uten gummi.... Heh.. Er nesten litt slemt, men da tvinger du han til å tenke over det... for det virker som han egentlig ikke har gjort det...! Lykke til =)
anonymus 2 små Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg sa til han i går at enten er den kondomen på hele tiden, ellers kutter vi den ut. For det er tull å drive sånn av og på. For det kan hende jeg allerede har blitt gravid, og hva er da vitsen i å ta den på igjen!!! Tror han innerst inne vil, men er litt redd... Og det har jeg stor forståelse for, men da er det jo bedre at vi venter litt... Det morsomme er jo at det er jo alltid han som tar opp babypraten.. Han skal reise bort i påsken, så jeg håper han bruker tiden til å tenke igjenom hva han vil, og at han kommer hjem og sier at vi kaster kondomene:) Det er fint at denne siden er her, det er godt å få luftet ut litt med noen andre enn sambo.
Stinemoj Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Håper det da!! =) *krysse fingrene for* Håper virkelig han blir med på å kaste kondomene så dere kan starte prøvinga!! Blir spennende når han kommer hjem da.. Får håpe han har tenkt ordentlig igjennom det.. Så får du gi han noen positive oppmuntringer ang baby før han drar Ja, er glad denne siden er her selv... Min sambo har begynt å løsne opp litt han nå, men synes fortsatt det er for tidlig.... men jeg har ikm på onsdag så da får vi bare vente å se... Har foreløpig ingen antydning til tr så... Men dagens testet viste neg.. Hmm.... *spent*
anonymus 2 små Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Håper den blir positiv snart da:) Og bra din sambo begynner å løsne opp litt. Hvorfor er det for tidlig med din sambo da? Tror menn må være 300% sikker før de kan gå inn for å lage en baby, de bekymrer seg for alt som er... Min sier at det er litt tidlig, at det ikke er helt riktig tid pga jobben hans... Hva har jobben hans med det å gjøre da?? ikke han som skal gå gravid i 9 mnd og være hjemme med barnet. Han har fast jobb, og en veldig god inntekt... Håper min bestemmer seg snart... har så lyst på en liten baby, og jeg prøver å nevne sånne koselige babyting til han... Han kan sitte i sofaen og plutselig si, det hadde vært koselig med en baby...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hei=) Jeg kjenner meg SÅ godt igjen i det du skriver. Sambo er også så vinglete at jeg blir helt gal. Først treffer han EL med vilje, så blir han sur hvis jeg prøver meg rundt EL, og så vil han likevel. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan kjøre løpet fullt ut. Det kan jo ta en stund før man blir gravid, og de kommer jo til å være like redde om det skjer med vilje eller ved et "uhell"/tilfeldighet. Håper du får med sambo på å kaste kondomene helt! Det virker jo som han egentlig har veldig lyst=)
anonymus 2 små Skrevet 2. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2007 Det virker som om han vil at det skal skje ved et "uhell", for da virker det kanskje ikke så skummelt... hehe. Men mannfolk er håpløse noen ganger... Det er jo mye lettere for oss hvis det er enten eller... enten så bruker vi prev hele tiden, ellers så dropper vi prev helt. Da hadde vi ihvertfall sluppet det falske forhåpninger... Håper samboeren din slutter å vingle også, så vi kan bli prøver begge to:) Lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Tusen takk!!!=) Ja det hadde vært noe det=) Krysser fingrene for oss begge xxxxxxxxx Lykke til du og!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå