Gå til innhold

Sover fortsatt ikke om natta...

Anbefalte innlegg

Nå har vi prøvd 3 netter med å få Oscar til å sove om natta, men fortsatt oppe. Han har ikke fått pupp, men pappa har gitt han litt vann rundt 4-5 og da har han drukket over 100 ml og han som ellers ikke drikker vann. Det går faktisk lettere og lettere for hver natt - godt påsken er lang og kanskje jeg etterhvert ikke våkner og må dytte far ut av senga for å ta han. Gleder meg virkelig til å få natta tilbake :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8841503-sover-fortsatt-ikke-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender at Magnus også våkner på natten i 4-5 tiden og drikker en del vann.

Det kommer nok til å gå seg til! Gled deg til den natten du våkner i 7-8 tiden og ikke skjønner noenting fordi du har sovet en hel natt! DET er en god følelse det!

Du er ikke alene om å se frem til at natt blir natt igjen;-). Jesper sov fint på natta til han var 4 måneder, fikk bare pupp og sovnet igjen. De siste månedene har han imidlertid vært mer urolig.

Vi avvente pupp for ca 3 uker siden, og det gikk ganske greit. Pappaen tok han en uke mens jeg lå på eget rom. Det andre "problemet" har vært verre - han vil over i vår seng...og det er mye min feil som har latt han ligge der, det har vært så enkelt. Men nå sover han så urolig at det ikke går lenger, jeg sover nesten ikke. Og det ender med at han får pupp i ny og ne, litt tilbake til start! Nå har vi bestemt oss for å være streng fra i natt, kampen starter igjen og nå skal jeg ta den et par dager før pappa overtar. Det er bare å ta med flaske med vann og stålsette seg:-D

Tips tas i mot med takk, når lillegutt hyler og vil sove med oss...

Krysser fingrene for deg (og oss):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...