Gå til innhold

Vil bare si hei

Maud

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle melde meg her. Jeg er nokså nylig blitt gravid, har såvidt passert 5 uker. Jeg har to gutter fra før, en er 7.5 og den andre er 20 måneder. Jeg er 38 nå og kommer til å være det inntil dette svangerskapet ender, forhåpentligvis med fødsel i desember. Før minstemann kom til verden, hadde jeg en SA og en MA, så jeg tar ingenting for gitt ennå.

Jeg jobber med behandling av ungdom med atferdsvansker, har en utdannelse som passer til en slik jobb ;-) Er relativt nygift med verdens beste mann (min mann er heldigivs også det...) Trives godt med store mengder sosialt samvær, er glad i både å spise og lage god mat. Elsker å gå på kino, men kommer meg sjelden av gårde nå etter at minstemann kom til verden.

Den eldste sønnen har en annen pappa. Pappa'n gikk da sønnen var liten til en dame som hadde to barn, de har etterpå fått et barn sammen. Vi er altså en ordentlig mine, dine, våre barn familie.

Regner med å bli bedre kjent med dere andre her inne etter hvert. Jeg er ellers ganske aktiv på Modne foreldre inne på Din Baby.

Fortsetter under...

Hei til deg også!

Jeg er i "motsatt" ende av svangerskapet, har nå under 5 uker igjen til termin! Det blir mitt første barn, og jeg gleder meg noe enormt til snart å få møte den lille gutten som sparker som bare det inne i magen min.

Synes dette er et veldig trivelig forum, og godt å høre at det er tilsvarende på Din baby. Regner med jeg hopper over dit etterhvert.

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, og god påske!

Jeg vil også si hei og ønske deg velkommen inn til oss! Gratulerer med den lille spiren.

Jeg er også på slutten av svangeskapet. Skal ha planlagt keisersnitt om 2 uker i dag - er i uke 36. Venter gutt nr 2, storebror ble 2 år nå i des 04.

Har vært veldig sliten og tappet for energi den siste tiden så nå gleder jeg meg til lilleprinsen er her.

Lykke til videre og god påske!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...