Gå til innhold

Turnusarbeid..sex..mann og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal jo nå da prøve og få en bror el søster til vår datter som blit to i august..

Jeg jobber turnus med dag/kvelds arbeid..han jobber bare dagtid..

Jeg er jo da enebarn, rastløs og alt skulle skjedd i går..he he

Man teller dagene fram tilbake(og sidelengs var det mulig)..

Å så skal man jo da ha sex på de riktige dagene..dette er ikke mye enkel nei..

Og ha sex etter jeg kommer hjem fra jobb etter kveldsvakt er ikke det mest fristende(de andre dagene går fint)og sambor sover som regel..

Må man liksom ha sex akkurat på eggløsningsdagen for og ha best sjangse?blir så forvirret av alt..he he

Dette er vår 5pp og beg og kjenne at jeg lengter etter en spire i meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sånn som jeg har forstått dette med blomster og bier og sånn, så holder det at en har sex innen for en 3-dagers periode fFORUT or EL-tidspunktet, og max et døgn etter EL. Hvis mannen har bra sædkvalitet, så kan en til og med bli befruktet med 4-5 dagers gamle spermier :-) Så en trenger ikke treffe EL akkurat. En må bare sørge for at det er soldater "på vent" til en hver tid. Lykke til!

Skrevet

Soldater på vent ja..he he knall bra;)

Takk så mye for svar..

Hadde 11pp ved forige graviditet så håpet liksom det skulle gå fortere nå på en måte..hmm

Skrevet

Hehe...kjenner til problemet med turnusarbeid og det å måtte sette av tid til kos :) Ikke alltid like lett nei...

Men nå ser det dessuten ut til at jeg er stucked i 6 pp.... ikke hatt mens på 2 mnd. Skikkelig irriterende!

Skrevet

Uff, det høres kjipt ut å ikke komme seg ut av 6.pp... Du har sikkert søkt hjelp for det, men vet du noe om hvorfor mensen uteblir (jeg antar at du tester negativt)? Vi har jammen noen rare kropper, vi damer. Ikke alltid like lette å skjønne seg på... Håper du får en løsning på det med det første! I mellomtiden får dere begge ha en fin påske!

Skrevet

Ja, har vært hos lege idag. Tatt masse hormonprøver og fått henvisning til gyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...