Gå til innhold

Noen som venter IKM denne uken?

Anbefalte innlegg

Jeg har litt rar syklus som varierer mellom 28 el 31 dager..

Så jeg skal ha ikm enten onsdag el lørdag...men har følt meg gravid og ikke gravid, jeg tror nok at håpet er størst..

Er så koslig her når folk skriver de er gravide klirrer jo i eggstokkene med en gang:)

Lykke til alle dere andre også;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8840943-noen-som-venter-ikm-denne-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM denne uken ja.. Har liksom null tro på at jeg er gravid liksom, men så har jeg hatt litt typiske symtomer og så forsvinner det igjen og så kommer det igjen........

Vet ikke hva jeg skal tro jeg.. Håper det er en liten spire der inne, men har ikke veldig mye tro på det...

Jeg har også ikm denne uka! skal teste på onsdag, en dag før ikm, men det er fordi hvis jeg er gravid, MÅ jeg hente ut noen sprøyter på apoteket for å forsikre meg om at spira BLIR. og dem må jeg begynne på meg en gang.

Er litt ekstra spent på en måte, siden jeg har gått på pergo, men på en annen side, helt avslappet... siden jeg er så rolig, så indikerer det oftest at jeg er gravid, men vi får nå se... jeg blir ikke skuffet uansett :-) jeg forventer nada :-)

håper noen av oss får spire da ihvertfall. hadde vært gøy :-)

Annonse

Heisann camilla1206! IKM betyr Ikke Kommende Mens, dvs den dagen du skuklle hatt mens, men som du håper ikke kommer fordi du er gravid. Et eller annet sted på sida her er det et innlegg som heter Nyttig info.... Der står det mye lurt, blandt annet oversikt over forkortelsene her inne. : )

Jeg har også innkommende mens denne uken...tror jeg. Sluttet på p-pillen for snart 2 mnd siden. Har hatt en mens eller blødning etter det som kom etter 30 dager etter p pille slutt. Har symtomer på mens eller graviditet. Ømme bryster, litt kvalm + at jeg synes pigmenteringen rundt brystvortene er blitt mørkere. Eller så er det bare at "jeg ser det jeg vil se" Tok test idag, men negativ. Men det kan være litt for tidlig å påvise. Lov å håpe!!

Ja jeg vet ikke men tror jeg har 28 dager syklus denne mnd..

Skal ha ikm på onsadag, tok test i dag og den var negativ:((

Selv om jeg syntes syntomene er der enda..men men har jo ikke fått mens enda da..

Så får vel prøve igjen neste pp, dette var 5pp..

Stor påske klem til alle;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...