Gå til innhold

svangerskapsdagbok:)


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

det skal jeg kjøpe meg i dag:)

hadde det i det forige svangerskapet mitt, og det er utrolig morsomt å se tilbake på hvordan jeg hadde det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der minner du meg på en ting.

Skrev også dagbok under første svangerskap. Skrev bare i word sånn når jeg hadde tid. Har ikke helt kommet i gang dette svangerskapet. Men det er utrolig trivelig å lese etterpå. Har tom limt inn utrag i babyalbummet sammen med UL-bildene. Tenkte det kunne være moro for poden å lese når han blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev her inne jeg, sist jeg var gravid. Har skrevet ut alt sammen og limt mye av det inn i babyalbumet. Morsomt å se på nå som jeg er gravid på nytt også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm!

Det hadde jeg også egentlig tenkt å gjøre, men har helt glemt det. Men hva skriver dere da? Har du kjøpt sånn dagbok der det er spesielle ting man skal skrive? Eller bare skriver dere hvilke symptomer dere har og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså ikke kjøpt en dagbok. Har skrevet her inne hver gang jeg har passert en uke. Da har jeg skrevet noe om hvordan jeg føler meg, om jeg kjenner liv, om noen andre har kjent det, hvilke symptomer jeg har osv. I tillegg har jeg skrevet når det har vært noe spesielt, kontroll, UL osv. Etter fødselen skrev jeg hver måned frem til et år, i tillegg hver gang en milepæl ble nådd. Nå skriver jeg hvert halvår. Beskriver hva han driver med til daglig, hva han kan si, hvem han liker og ikke liker, hva han liker å spise osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk nok ikke kjøp meg dagbok i dag fordi inegn av de bokhandlerne jeg var innom hadde den...det var kipt!

men jeg kjøpte en svangerskaps kalender, den er akkoratt lik en vanlig kalender men det er svangerskaps uker som står:)

også står det litt om hver uke i svangerskapet, tips og råd og matoppskrifter og morsomme tegninger og fine bilder av gravide kvinner:)

 

jeg har nå skrevet dato for første dag i siste mens og når vi hadde sex før eggløsning og dato for eggløsning og når jeg fant ut at jeg var gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...