Gå til innhold

Mandag 2.april: noen andre som skal teste i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM en gang mellom 1. og 4.april, og klarte å la være å teste i dag (søndag)! Men når jeg står opp blir det nytt forsøk... Håper på positiv test! Hvis ikke har i alle fall kroppen lurt meg grundig, med kvalme og ømme pupper og rar luktesans...

Noen andre som skal teste mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har IKM mellom 3 og 5 april. Klartte ikke å vente lenger og tok en test idag morges men desverre negativ. Har også hatt ømme bryster og synes at pigmenteringen rundt brystvortene er blitt mørkere og mer stive. Kanskje bare psykisk? Har så lyst på baby!! Alt håp for denne mnd er ennå ikke ute, tester igjen om få dager hvis ikke mens kommer da.

Skrevet

Har masse symptomer selv, så jeg tok en test i dag, men den var negativ..

Var ikke så overraskende da, for jeg har ikm 5. så er jo fortsatt 3 dager igjen, men mistet litt troa etter at samboer spurte om jeg var pms :(

Skrevet

Da deler vi visst sjebne alle tre! Jeg tok nemlig en test i dag, men den var negativ. Blir litt sur på kroppen min hvis jeg ikke er gravid nå, altså, for det kjennes så veldig slik ut! Kvalm og rar i magen, men ikke slik at jeg må kaste opp. verst på kveld og morgen.

Jaja, får vente noen dager til og teste på nytt, da. Er jo håp så lenge tanta ikke kommer:)

Skrevet

Det er jo tross alt det :)

Jeg har fortsatt håpet oppe jeg.. Bare jeg ikke begynner å spotte på onsdag, så tror jeg at jeg må ta en test torsdag morgen.. hehe.. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...