Gå til innhold

Er det noen andre som har sinnsykt lange sykluser??

Anbefalte innlegg

Forige syklus var på 54 dager, og denne gangen er detpå den 57. dagen og fortsatt ingen mens. Når i alle dager skal jeg teste for eggløsning da, midt mellom? eller 10-14 dager etter mens?

Skjønner ikke at det kan være normalt, men alt ser greit ut der nede har jeg fått beskjed om.

Fortsetter under...

I teorien kommer EL 14 dager FØR neste mens - ikke 14 dager etter forrige. Ved en syklus på 28 dager faller disse to tilfeligvis sammen.

Du kan be legen om PErgotime eller du kan gå til akupunktør for å stabilisere syklusen.

EL testene kan bli ganske dyre for deg, men hvis syklus er regelmessig med lang burde du begynne noen dager før dag 40. Kanskje 30-35?

Hei. Endeli hører jeg noen sm er som meg... Har også sykluser som er eeeevige! Di er fra 40-60 dager. Er ufattelig irriterende,er dritt lei. Vi har prøvd nå et år på å få barn,uten nytte. Men ha endeli fått god hjelp fra lege:)... Har fått beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke får eggløysning,pga di lange syklusene. Jeg skal snart til en gynekolog for å ta ultralyd på eggstokkene. Hadde jeg vert deg så hadde jeg kontakta lege som jeg har gjort. Du vil mest sannsynlig få hormonbehandling,som får syklusen din stabilisert. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...