linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 .. er alltid gøy å høre hva folk har funnet på ( er i uke 12+0 i dag )
salamander Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 har ikke lurt noen selv, men det er en fin dag å fortelle at man er grevid...
Miss RM Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Er 9+6, hadde veldig lyst til å fortelle familien det, men ingen hadde trodd meg, har lurt alle om dette tidligere :-)
Angie77 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Off, jeg tror graviditeten stimulerer den slemme, ironiske hjernelappen min om dagen. I går lurte jeg kjæresten min godt. Vi satt i sofaen og så på tv og så snudde jeg meg forførisk til han og sa "vil du ha sex?". Han ble selvsakt superglad etter å ha hatt tørketid omtrent fra da jeg ble gravid (er 6+4), og så sa jeg APRILSNARR og lo kjempehøyt. Huff.. den var kanskje litt drøy, men han tok det heldigvis med godt humør.
Focusina Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Vi lurte familien med at jeg er gravid... hi. hi. Vi har valgt å vente med nyheten, derfor var det deilig å liksom fortelle det i går. De gikk rett på. Selvfølgelig barnslig, men det er jo 1 april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå