Gå til innhold

Vet ikke hva sambo egentlig vil.... frustrert

Anbefalte innlegg

Siden mannen ikke klar siden er nede, så skriver jeg her i steden.

Min samboer gjør meg veldig frustrert....

Vi har i det siste pratet mye om det å få en baby, og jeg er super klar, ingenting jeg heller vil. Og de fleste gangene er det han som tar det opp. Han sier han vil og ønsker at vi får en baby, men samtidig gir han uttrykk for at han ikke er helt klar, dette pga økonomi... Men vi jobber begge to, og vitjener ganske bra til sammen.

Det frustrerende er at han ene dagen sier at nå prøver vi og vi har ubeskyttet sex, så andre dagen er de på med kondomen igjen.

En ting er om han får kalde føtter og vil vente litt, det kan jeg akseptere, men så begynner han etterpå å prate om det å få barn igjen, og så sier han at han håper litt på at jeg er gravid.

Han gir meg mange mixa signaler og det gjør meg frustrert!!!!!

Hvis han ikke er klar så får han ikke gi meg falske forhåpninger, for som jeg har sakt til han så vil jeg ha barn når begge er klar for det...

Noen fler som har håpløse kjærester??

Fortsetter under...

hehe okei.

nei altså, det er ingenting som er mer irriterende enn at noen gir slike tvetydige tegn/beskjeder etc.. en vet liksom ikke hvor en har dem. så jeg føler virkelig med deg. jeg sliter litt med å få meg min sin til sengs da, haha, eller, vi legger oss, jeg har veeldig lyst, det har ikke han. så det er vel et under hvis han i det hele tatt blir pappa før han runder det magiske tallet.. ;p

Nei, er utrolig lettet over at han oensker seg barn like hoeyt som jeg gjoer. Vet ikke om jeg hadde sluttet paa pillen om jeg foelte han var i tvil... for meg er det viktig at dette er noe vi vil like mye begge to.

Haaper det ordner seg for deg. :)

håper du får han med deg engang iblandt da så det skjer noe...

Etter jeg sluttet på pillen så kom lysten virkelig tilbake, blandet med det å ville ha ett barn, og jeg syns han aldri vil... Men er ikke til å forstå seg på alltid..

Annonse

Vi hadde i utganspunktet bestemt oss for å bruke kondomer etter jeg sluttet på pillen, men så begynte vi å prate om å få barn, og han er til tider veldig ivrig, så virker det som om han får litt kalde føtter. Og det er viktig for meg at han vil like mye. Men han må slutte å skifte mening annen hver dag... Men kan jo hende jeg allerede har blitt gravid, og da er det jo litt for sent å angre...

hehe min og e litt sånn men eg forstår jo de me han. men mannfolk e vel berre sånn. men meg å min mann snakka sist om de i dag å villige til å hive kondomene nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...