Gå til innhold

Hei Jenter... Hvordan ... ( Trenger også litt råd )

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det med dere???

Her går det sånn passe bra.. har vært lite inne på bim i det siste, å bli nok å holde meg litt unda enda, ihvertfall til jeg har vært på sykehuset..

M E N, jenter kan dere hjelpe meg litt???

Besteveninna mi er gravid, har termin nå i nærmeste framtid. hun venter spent:) det gjør jeg å... men i de siste 5 mnd føler jeg at hun rett å slett overser meg på mange måter... føler meg veldig utenfor i hvertfall... å føler for hvergang at når jeg spørr om noe får jeg sure miner tilbake ( er sikkert bare meg ) men jeg skal liksom være gudmor til det herlige nurket som kommer men begynner å bli usikker rett å slett... for vi har nesten ikke hatt noe kontakt i det siste.. før så hang vi sammens som to erter! men det ble en fort stopp når hun ble gravid... Jeg har veldig løst å sette meg ned å prate med henne, men er rett å slett livredd for å få "kjeft og bråk" i retur! så jeg tørr rett å slett ikke.. vet heller ikke hvordan jeg skal begynne å si ting heller... er det noen av dere jenter som kan hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre...???

Jeg blir SÅ fustrert å lei meg når dette skjer..

men skal jo si det at jeg har ikke vært verdens flinkeste til å ta kontakt, men vi har nå spurt i ny å ne om de vil komme på kaffe, men får ikke så mye respons tilbake! Jeg skjønner også det at hun nok begynner å bli sliten og lei av magen å gjerne vil holde nurket i armene sine.. men trenger hun å unngå meg så veldig da? for jeg føler så!

HJEEEEEEEEEEELP.........................

beklager dette sytete innlegge, men har liksom ikke noen andre å spørre:(

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Keila!

Jeg har sendt deg PM :-)

KLEM!!!

Skrevet

Antar hun vet at du sliter selv? Kanskje hun synes det er tungt paa dine vegne og ikke oensker aa vifte rundt med magen sin mens du ikke kan bli gravid?

Om det er en god venninne faar du nok ikke kjeft og bruk tilbake nei..Hadde hvertfall ikke jeg gjort.. Du kan jo bare forklare rett frem hvordan du har det og foeler det, og at du lurer paa om det er en grunn til at hun har saa lite kontakt med deg..Om om grunnen er det jeg nevnte, kan du jo da si at du hadde gledet deg paa hennes vegne osv..

Skrevet

Jada hun vet om våres problem. å jeg har sagt til henne flere ganger at jeg gleder meg veldig!:) fullmåne i kveld så kanskje han kommer:)

Skrevet

Fostår godt din frustrasjon, men det kan jo faktisk være at hun er veldig usikker på hvordan hun skal/burde oppføre seg rundt deg... Og mulig dette kan være så slitende på kroppen og i tillegg til det å være gravid ( som en også kan bli ekstra trøtt av) så kan det være at hun ikke orker å utsette seg for det...selv om du har sakt at dette er flotte greier...

Vet ikke jeg altså, men det virker som dette er en gjenganger...

Jeg ser dette i forhold til mine venninner også siden de fleste får det til utrolig fort og jeg har holdt på i Haugesund nå i 1 år... Men kan selv innrømme at jeg unngikk en av mine venninner som også er sliter her inne, men jeg vet hva det gjør med henne når "alle" blir gravide. Siden jeg selv er sliter var jeg veldig stolt og glad over å bli gravid, ville jeg da bare omgås min fam. som jeg kunne mase og kjase om det at jeg var gravid, uten å ta hensyn. Det var ikke naturlig å snakke om noe av dette med min venninne......

Nå mista jeg 1 uke etter positiv test, så det kan jo være at ting hadde blitt anderledes når jeg bare hadde landet, men det får jeg ikke svar på nå/ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...