Gå til innhold

HJELP! Jenta liker seg ikke i vognbagen lengre...vil


Yulia

Anbefalte innlegg

bare opp og henge på skulderen. Gikk tur i dag- det endte med hyl & skrik A/S! Hun ville bare opp... la først ned kalesjen og holdt vogna litt opp på 2 hjul, slik at hun kunne se ut i den store verden:-) Men - det varte bare 5 minutt, så var hun skikkelig lei. Endte med at jeg måtte ta henne opp & holde henne opp over skulderen- da lo og smilte hun... storkosa seg og såg seg nysgjerrig rundt. Prøvde etter en stund å legge henne ned igjen. Nix! Hyl & skrik igjen... gråt så hun hikstet etter bare et par minutter, så da var det opp igjen & hun ble stille, smilte og lo igjen. Er det andre som opplever dette? Jeg lurer på om når jeg kan ta i bruk sportsdelen??? Hjelpe meg hvis vi ikke kan gå tur pga at hun ikke vil ligge i bagen lengre.. skal iallefall kjøpe meg en bæresele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe dette høres nesten litt kjent ut... Jeg har kommet fram til at det er veldig lurt å gå på tur/handletur når han er skikkelig mett og trøtt! For nå er han liksom så stor at han ikke sovner med en gang det blir bevegelse i vogna.

Og så har jeg kjøpt en sånn liten dings med klype som jeg fester inni stoffet på hetta når han ligger å kikker. Da blir han avledet noen minutter. Bæresele er genialt å ha med på feks kjøpesenter. Og nå når det blir våren er det jo kjempefint å bruke ute også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, samme problemet her om han ikke er trøtt, så jeg har begynt å dra opp skinnposen litt bak når han ikke vil ligge. Da får han sitte delvis oppreist og titte, da er han stille ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden her er akkurat som du beskriver.. Så enten har jeg ham i Baby Bjørnen eller så legger jeg dynen bak ryggen hans slik at han kommer opp og kan titte på den store verden.. Men han liker aller best Baby Bjørnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Skikkelig trist og slitsomt:-( Begynte for litt over en uke siden og ser ikke ut til å bli noe bedre. Han sovner stortsett, men våkner etter kanskje en time - og da er han ganske så sint. Så nå vet jeg ikke helt hvordan vi skal få til den lange søvnen midt på dagen lengre.

 

Men, sportsdel skal vel ikke brukes før babyn er ca 6 mnd hvis jeg ikke husker feil. Det går jo evt. å bygge opp litt bak så h*n sitte-ligger, da får de jo sett litt mer ihvertfall. Si i fra hvis du finner på noe lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kjenner til det problemet, ja! Hvis han våkner i vognen er det ganske uakutelt å ligge der. Og han har begynt å våkne mye fortere nå enn hva han gjorde før. Hvis jeg er ikke på kjøpesenter e.l pleier jeg å legge dynen bak ryggen sånn at han kommer litt opp og får se seg rundt, da er han stort sett fornøyd. Men hvis jeg er ute er jeg redd for at det blir for kaldt. Men jeg pleier å ha med utedress og babybjørn på tur, i tillfelle han våkner. Men hva gjør dere visst det regner eller er surt vær, da?

 

Forresten så tror jeg ikke man MÅ vente til de er 6 mnd med å ta i bruk sportsdelen på vogna. I alle fall på min vogn kan ryggen legges helt ned på sportsdelen også, og då er det jo egentlig bare å bytte? Har ikke tenkt å bytte helt ennå, men kanskje i mai når det blir litt varmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen her.. nesten litt godt å høre at det ikke bare er min lille tulle som ikke vil ligge så lenge der! ta med babybjørnen neste tur...... ikke dumt! tror jeg skal sette i sportsvognen i beg av mai.. den kan legges så godt om helt ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg såå godt igjen. Orker nesten ikke dra på handletur mer med han alene forde han bare hyler og vil opp:) Ikke lett å bære på den lille pluggen min,samtidig som jeg skal prøve å finne diverse saker. Hehe. Har kjøpt babybjørn nå,så den skal testen neste gang,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh- godt å høre at det er flere enn meg som baler med trilleturene:-) Det går vel over etter en stund *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...